Doorgaan naar hoofdcontent

Gefeliciteerd, hoera!

Vandaag is mijn moeder jarig en omdat zij er zo van houdt, maak ik altijd graag een "bijzondere" kaart voor haar. Deze keer èèn met verschillende "flapjes". Het model zag ik bij Dawn's Stamping Thoughts op YouTube. Het heet de Double Flap Fun Fold Card. Eigenlijk nog makkelijk te maken ook! Alle tekststempels zijn van Carlijn Design en de bloemen van Altenew.



Dit is de voorkant van de kaart, hij sluit met een lintje. 



Met het eerste flapje open, er zit dus een dubbel klein kaartje voor op de gewone kaart. 



En de binnenkant, met nog een extra Hoera stempel! Ik heb de kaart net al gegeven en mijn moeder vond 'm prachtig! Vrijdag gingen we samen naar Den Bosch, naar de Knotsgekke Kaartendagen. We kochten allebei wat leuke dingen die we van elkaar kunnen lenen ;-) Maar vandaag gaan we taart eten! Fijne zondag!

Reacties

Marjolein zei…
Wat een leuk model! Zo een heb ik er nog niet eerder gezien. Die ga ik onthouden. Gefeliciteerd met je moeder & Fijne zondag!
Dora zei…
Mooie kaart en mooie vorm.
gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt!!!

Liefs Annemarie en merit
Je@net zei…
Gefeliciteerd met je moeder, Danielle. En wat een prachtige kart heb je voor haar gemaakt!
Toffe kaart voor je moeder. Geniet samen van de verjaardagstaart!
Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder Daniëlle. Je hebt een mooie bijzondere kaart voor haar gemaakt. Leuk dat jullie samen zo het plezier van hobbiën kunnen delen.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Van harte met je moeder! EN ja, voor moeders maak je iets speciaals he? EN dat is jou heel goed gelukt. Wat een leuk model en mooie aangekleed! Kan me indenken dat je moeder hem geweldig vond!
Heel mooi geworden! Gefeliciteerd met je moeder! Die Nl stempels zijn ook wel heel leuk!
Proficiat met je moeder! Wat heb je een bijzondere kaart voor haar gemaakt!! Heel stijlvol, echt prachtig! Fijn ook zo een moeder waarmee je je hobby (en spulletjes!) kunt delen.
Ellen zei…
Natuurlijk maak je iets speciaals voor je jarige moeder! Dit ziet er echt prachtig uit. Nog gefeliciteerd trouwens!
Jolanda zei…
Wat een prachtige kaart! Ik ben ook op vrijdag naar de Beurs geweest, altijd keuk om even rond te neuzen.