Doorgaan naar hoofdcontent

Happy birthday to you!

Wat een heerlijk weer de afgelopen dagen! Zo'n verschil met vorige week.... Heerlijk genoten van een wandeling vandaag, maar ook heerlijk geknutseld. Dit kaartje maakte ik voor een jarige kanjer (Post voor Kanjers). Ik vond de panda's met postthema zo leuk (ook voor jongenskaartjes) dat ik die pas besteld heb ook al zijn ze al wat ouder. Gecombineerd met verschillende cirkelstempels van MFT en de mooie grote tekststempel van Stampin'Up, was het kaartje eigenlijk vrij snel klaar. Morgen begint weer een nieuwe werkweek, hopelijk kan ik goed genoeg zitten de hele dag.... Ik ben druk geweest bij mijn ouders waar de schilder is langs geweest. Alles moest dus schoongemaakt en ingericht. Wat ik gedaan heb weet ik niet, maar sinds vrijdagavond heb ik last van mijn (boven)rug. Vooral vervelend bij zitten en liggen, vreemd genoeg gaat bewegen het best. Maar wat vaker naar de koffie automaat denk ik ;-)


Reacties

Rhodé zei…
Je kaartje is leuk, in die ton-sur-ton tinten! Ik hoop voor je dat het meevalt met je rug en het je niet teveel hindert bij je werk. Succes deze week!
Mariken zei…
Geweldige kaart! Die panda is superleuk! En ajjj, pijn in je rug is niet fijn! Beterschap, en inderdaad maar regelmatig aan de wandel!
Je@net zei…
Wat een leuke kaart is dit geworden, Danielle. Daar ga je een jarige kanjer vast erg blij mee maken!
Crealientje zei…
Super leuk kaartje voor een kanjer!
Pandaatje is erg schattig.
Beterschap met je rug!
Liefs Crealientje.
Wat een geweldig leuk kaartje!! De panda bedolven onder de post hi hi, de cirkels, de tekst, de kleuren.. ik vind echt alles mooi aan dit kaartje. Wel vervelend van je rug, misschien een sta-tafel regelen? Sterkte vandaag!
Marjan zei…
Erg leuke kaart, zo cute dat beertje, de mooie kleuren en de toffe achtergrond!
Sterkte met je rug, dat is hopelijk snel over.
Wat een lief kaartje, schattig de panda in een grote berg post! Sterkte met je rug, hopelijk gaat het snel weer beter!

Groetjes, Merit en Annemarie