Doorgaan naar hoofdcontent

Hoera, gefeliciteerd!

Zo, mijn carnaval is weer achter de rug. Dit jaar hoorde ik in ons dorp bij het "boerengezelschap" als getuige. Zondag met de optocht meegelopen en gisteren was de Boerenbruiloft. Dat was een leuk feestje :-) Het weer zat helaas niet mee zondag, maar we hebben toch veel plezier gehad onderweg! 

Op de beurs in Den Bosch kocht ik een paar nieuwe Cats on Appletrees stempeltjes, ze zijn zo leuk! Ik heb ze op dit kaartje gecombineerd met de leuke teksten van Carlijn Design. Het touwtje aan de ballon is een gedeelte van de "gefeliciteerd" stempel. Multifunctioneel dus!


Reacties

Monique zei…
Prachtig kaartje Danielle. Net zo vrolijk als dat jullie carnaval is geweest denk ik.
Marjan zei…
Jullie hadden inderdaad geen mooi weer, zo jammer! Mijn voorjaarsvakantie was juist zonnig, boffen. Gaaf kaartje, Danielle, leuk zijn ze toch deze stempels!
Mariken zei…
Wat een goeie combi van stempels is dit! Hartstikke leuk! Carnaval? Vroeger wel, maar nu niet meer! Zeker niet met die Zeeuw van mij...😂
Dora zei…
Wat een super leuke kaart met deze stempeltjes. Inderdaad, zondag was geen goed weer voor carnaval. Al die praalwagens. Zo jammer.
Je@net zei…
Vind dit zo´n leuke kaart geworden, Danielle!
Rhodé zei…
Ah, wat een leuk kaartje! Leuk detail ook bij dat hondje, dat dekentje op z'n rug.
Een hele vrolijke kaart door de kleuren en de stempeltjes Daniëlle. Extra zonde vond ik dat slechte weer omdat het eerst zo lekker was. Maar ja dat is iets waar niemand wat aan kan doen.
Lieve groetjes Miranda
Rosina zei…
Heel lief kaartje heb je met die leuke stempeltjes gemaakt Daniëlle

groetjes Rosina
Wat een vrolijk kaartje met deze leuke stempeltjes!

Groetjes, Merit en Annemarie
GerJanne zei…
Wat zijn ze toch leuk, die stempeltjes! En de tekst is ook prachtig. Als getuige mocht je natuurlijk heerlijk meefeesten! Inderdaad jammer van het slechte weer, de optocht was hier behoorlijk verregend en dan komen er ook minder mensen kijken, sneu!
Die cats on appletree stempels toveren altijd een glimlach op mijn gezicht. Wat een superleuk kaartje! Gaaf hoe de letters dezelfde krulletjes hebben als het touwtje aan de ballon. (it's all in the details...) En ja, jammer hè dat weer zondag. Hier is de optocht ook helemaal verregent, maar ja als je lekker carnaval gaat vieren met je vrienden vind je vast ergens wel een gezellig café om weer op te warmen! En nee, vijf dagen dat redt ik ook niet meer hoor. Moet er niet aan denken!!
wat een lief en grappig kaartje ! helemaal leuk, zo met een beetje kleur er bij,
grtjs,martina
x
Ellen zei…
‘t Is al weer even geleden, maar zo te lezen heb jij een goede carnaval achter de rug. Ik ben van boven de rivieren, dus aan mij is het niet echt besteed, hihi. Op de wintersport gaan vind ik een beter plan ;-) Jouw cats-kaartje is enig! Mooi gecombineerd met andere stempels is het een vrolijk geheel geworden.