Doorgaan naar hoofdcontent

Vandaag is jouw feestje

Vandaag is het feestje van Annemarie! Ik had om één of andere reden de verkeerde datum op de kalender staan, morgen, maar het kaartje is gisteren verstuurd dus als het goed is komt hij toch op tijd!

De leuke snijmal "feestje" met bijbehorende stempels kocht mijn moeder op de beurs in Den Bosch. Ik mocht het lenen en maakte er dit kaartje mee. Het papier kocht ik daar zelf, zo'n leuk vrolijk papier! De bloemetjes van MFT vond ik hier super bij passen en zo was mijn kaartje maandagavond klaar om gepost te worden. Fijn dat het al vroeg licht is, zo kon ik nog een foto maken voor ik moest gaan werken. Eindelijk weer tijd en zin om te knutselen. Ik ben verkouden geweest, zoals nooit eerder... Erge keelpijn waardoor ik liefst niet eens wilde drinken laat staan eten. Ik heb echt een paar dagen op bed/bank gelegen en dat is niets voor mij.... Maar gelukkig gaat het nu weer goed en wordt het weer ook wat beter, dat doet voor iedereen goed!



Reacties

Wat een heerlijk feestelijk kaartje heb je gemaakt voor mams, echt super leuk! En hij was mooi op tijd binnen op haar verjaardag hoor en staat ondertussen te pronken in de kast tussen alle andere kaartjes! Gelukkig ben jij weer wat opgeknapt. Hier ligt mams helaas op bed met griep, dus haar feestje kon vandaag niet doorgaan. Namens haar wel super bedankt voor het lieve verjaardagskaartje. Gelukkig fleurt ze wel op van alle lieve verjaardagspost!

Groetjes, Merit en Annemarie
Rhodé zei…
Wat een vrolijk kaartje! Hij is heel leuk geworden. Die tekst past er goed bij.
Fijn dat je weer opgeknapt bent. Keelpijn kan echt heel vervelend zijn...
Margot zei…
Deze kaart is een feestje!
Je@net zei…
Wat een mooie fleurige kaart is dit, Danielle.
En beterschap gewenst!
Marjolein zei…
Nou inderdaad erg toepasselijk de bloemetjes en het papier! Een feestelijke kaart zeg. Erg mooi. Groetjes, Marjolein

P.S. Beterschap!
!neke zei…
Wat een fleurige kaart , je krijgt zin in de lente !
Mariken zei…
Heel tof kaartje voor de jarige! Echt een beetje lente, met al die bloemetjes! He bah, ziek op de bank, dat ben je gauw beu! Fijn dat het ietsjepietsje beter gaat!
Ellen zei…
Mooi zeg, al die bloemen op deze kaart! Gelukkig dat je inmiddels weer van de bank af bent. Ziek zijn is niks. En gelukkig dat je ook weer knutselzin hebt. Kunnen wij meegenieten :-)
GerJanne zei…
Heel vrolijk en blij kaartje heb je gemaakt voor Annemarie. Ik heb haar verjaardag ook verkeerd op mijn kalender staan, 3 dagen te vroeg, maar daarom was ik nu eens niet op het nippertje. Hihihi....dat heeft dan een voordeel. Handig als je moeder ook knutselt! Leent ze ook van jou?
Sarah zei…
Heel mooi. Ik hou van deze combinatie. Ik gebruikte het ook voor mijn uitnodigingen, kijk maar naar mijn post van 13 maart. Fijn dat je weer opgeknapt bent. X
Daar is Annemarie ongetwijfeld heel blij mee! Erg leuke kaart, prachtige bloemen! Keelpijn hebben we hier ook een soort virusje het gezin door gehad, nooit leuk..
Marjan zei…
Mooie vrolijke kaart, Danielle! Ik heb hetzelfde gehad als jij, vervelend. er heerst helaas weer van alles!
Een feestje om naar te kijken deze kaart! Wat een vrolijkheid in kleurtjes en die stans is idd geweldig! Vervelend dat je zo ziek was, dat kost zoveel energie. Ben blij dat je weer aan de knutsel bent, dat is altijd een goed teken en dan kunnen wij ook weer meegenieten van jou creaties! Ga je ook nog naar de AS? Ik ben er zaterdag, zou leuk zijn je weer tegen het lijf te lopen!!
Dora zei…
Fijn dat het beter met jegaat. Je kaart is mooi gemaakt.
het werd inderdaad een heel erg leuk lentekaartje, mooi
grtjs,martina
x
Colien zei…
Mooi kaartje, gaaf met al die vrolijke bloemetjes!
Bedankt voor het meedoen aan onze Bloemetjes en Bijtjes uitdaging op het 4 Season Challenge blog.
grtz Colien