Doorgaan naar hoofdcontent

Happy everything

Dat is toch een mooie wens: happy everything! Dit kaartje maakte ik voor een collega die een nieuwe baan heeft en dus afscheid heeft genomen van ons. Met dit kaartje kan ik meedoen aan de (nog net lopende) Dutch Card Lovers challenge.


Dit weekend staat er weinig op de planning. Wellicht dus wat knutseltijd! Er staat nu een heerlijk pannetje stoofvlees te pruttelen, dat smaakt lekker met dit weer :-) Fijn weekend allemaal!

Challenge: Dutch Card Lovers #316 - maak een achtergrond met een patroon

Reacties

Crealientje zei…
Hallo Daniëlle,
Mooie frisse kaart!
Prachtige achtergrond heb je gemaakt. De bloemenpracht is vrolijk ingekleurd.
Oohh heerlijk stoofvlees,ik krijg trek :)
Ik heb net voor het eerst een pompoen cake gemaakt. Hij staat nog af te koelen. Ik weet niet hoe lang ik er nog van afblijven kan :)
Fijn weekend, en veel knutsel plezier!
Liefs Crealientje.
Marjan zei…
Prachtige kaart, het geheel vind ik heel stijlvol ogen! De bloemenhoekjes passen erg goed bij de cirkels. Mooi! Dank je wel voor het meedoen, Danielle.
Dat is zeker een mooie wens Daniëlle en óók een hele mooie kaart. Gave achtergrond en mooie kleurtjes in de gebloemde hoekjes. Fijn weekend vast.
Lieve groetjes Miranda
Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
heerlijk wij hebben ook stoofvlees met stoofpeertjes op..mmmmm.
Namens Merit wil ik je bedanken voor je hele leuke kaart voor haar verjaardag!!!

liefs Annemarie en Merit
Rhodé zei…
Mooie kaart met die kleurrijke bloemen! Heerlijk dat je dit weekend hopelijk wat meer kunt knutselen. Het weer is er heel geschikt voor ;)
GerJanne zei…
Ha Danielle,
je kaart is mooi en fris. Leuk die achtergrond op deze manier. Fijn zo'n rustig weekend. Dachten wij in eerste instantie ook, maar zoals het er nu uitziet is het alleen zondagavond dat we niets hoeven/ moeten. Ach, ook wel gezellige dingen gelukkig, maar knutseltijd zit er niet in.
Wat een prachtig kaartje is het geworden! Vind je achtergrond wel heel mooi! Stoofpeertjes altijd goed, ben er dit jaar nog niet aan begonnen, wel al een hoop peren in de tuin van de boom gevallen. Groetjes Linda
Wat een beauty Danielle!! Ik vind de cirkels in de achtergrond echt prachtig. En de bloemen erbij, heel fris. Super!!