Doorgaan naar hoofdcontent

Smile, it's your birthday!

Het was afgelopen zondag de verjaardag van Ellen. Natuurlijk kreeg ze een kaartje! Ik wilde een kaartje maken voor de liftchallenge, maar toen ik (na het maken van het kaartje) de challenge nog eens doorlas zag ik dat ik geen inkt heb gebruikt voor de achtergrond, daar is het kaartje dus niet geschikt voor. Maar wel om Ellen te feliciteren. Ik had het kaartje gepost en meteen toen ik hem in de brievenbus had gestopt realiseerde ik me dat ik de postzegel was vergeten.... Hoe dom. Ik heb Ellen dus maar meteen een berichtje gestuurd, ze had er niet meteen strafport op en er stond ook geen melding op dat de port gecontroleerd was dus ik denk dat het niet opgevallen is, gelukkig.


Omdat ik had bedacht dat ik aan de challenge mee wilde doen, had ik ook een foto van het stencil gemaakt, ik laat hem gewoon maar zien ;-)


Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je voor de jarige gemaakt, Danielle!
Meestal krijg je een paar dagen later een kaartje met strafport in de bus ;o)
Rhodé zei…
Prachtig kaartje voor Ellen! Lekker fris kleurtje. Ze zal er vast blij mee zijn, gezien het kaartje wat ze zelf gisteren liet zien;)
Wat een gave achtergrond heb je daar mee gemaakt! Heel mooi kaartje! Groetjes Linda
Wouw wat leuk Danielle! Dat achtergrondje is prachtig, echt een kaart die bij Ellen in de smaak zal vallen denk ik. En bij mij ook!! Ik had Ellen op de kalender staan maar ik ken er vier en had geen idee welke er jarig was... Nu wel dus, ik ga het er meteen even bijschrijven ;-)
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
het is een topkaartje! Echt eentje voor Ellen. Niet teveel poespas, grote tekst centraal, daar houdt ze van. Enne... ik ben echt op tijd met mijn surprise: we vieren het pas zondag!
Sarah zei…
Deze is super. Leuke achtergrond.
Perfect voor Ellen.
Ellen zei…
Zoals je inmiddels al weet, ben ik helemaal blij met de mooie kaart die ik van jou voor mijn verjaardag heb gekregen! Gelukkig zonder strafport, hihi. De achtergrond is prachtig en zo mooi helder van kleur. En die stans, die is natuurlijk helemaal leuk. Ben heel benieuwd wat je gaat maken van de overgebleven letters ;-) Fijn weekend xxx