Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #6

Alweer het zesde swap kaartje dat we laten zien vandaag.... Het laatste kaartje met het winterse pakketje. Gisteren lag het nieuwe pakketje in de brievenbus, het is weer een leuk pakketje kan ik jullie alvast vertellen! 

Maar eerst het kaartje voor vandaag. De opdracht was: gebruik de "sneeuw achtergrond". 


Weer een kerstkaartje klaar, de tijd begint te dringen.... Komt, net als andere jaren, vast weer net op tijd goed! Het kaartje van Rhodé kreeg ik gisteren bij het nieuwe pakketje, maar natuurlijk ga ik ook nog even naar haar blog! Jullie ook?

Reacties

Rhodé zei…
Jouw kaartje is echt een leukerd! Het tekstje heb je ook leuk gedaan, zo! Succes nog met je andere kerstkaartjes!
Erg leuk kaartje Danielle! Sneeuwpopje is wel heel aandoenlijk! Groetjes Linda
Heel lief kaartje, schattig dat kleine sneeuwpopje...
liefs Annemarie en Merit
Ellen zei…
Bij Rhodé ben ik al geweest en natuurlijk kom ik ook nog even jouw kaartje van jullie swap bekijken. Mooi hoor! Dat lichtblauw als achtergrond voor een winters kaartje doet het goed.
Oh wat een schattig kerstkaartje! Helemaal mijn smaak. Het glitterpapier is er prachtig bij. Leuk hoor die swap van jullie, ik ben benieuwd naar de volgende blogpost!!
Sarah zei…
Mooi dit kaartje.
Uiterst schattig. Swappen is altijd leuk.
GerJanne zei…
Superleuk kaartje! Mooi, de glittersneeuw! EN het tafereeltje is schattig. Ik ga snel bij Rhodé kijken. En sterkte met de kerstkaarten. Moet je er nog veel??