Doorgaan naar hoofdcontent

Een glimlach per post

Kennen jullie dat, je ziet op Instagram of op een blog een stempel die je dan eigenlijk moet hebben.... Met deze tekststempel had ik dat, ik vind het zo'n leuke tekst, speciaal in deze tijd. Gecombineerd met een bloemenstempel van MFT, die ik erg mooi vind. Bij CAS on Friday is de uitdaging, gebruik je favoriete bloemenstempel. Ik heb heel veel favorieten, maar deze stempel hoort daar zeker bij!


Gekleurd met mijn Copics, dat vind ik toch ontspannend om te doen zeg. En al is het echt geen perfect kleurwerk, ik was toch best tevreden! De lat niet te hoog leggen voor jezelf, moeilijk af en toe ;-)


Reacties

Marjolein zei…
Oh hij is erg mooi! Je bloemen, maar inderdaad; wat een leuke tekststempel ook. Groeten Marjolein
Wat prachtig Danielle!! Inderdaad een perfect stempeltje voor deze tijd. Leuk ook dat hij in het Nederlands is, ik heb dit soort teksten vooral in het Engels maar niet voor iedereen die je een kaartje wil sturen is dat geschikt. Je kleurwerk vind ik trouwens prachtig! Het is ook één van mijn favoriete bloemenstempels.
Diny zei…
Prachtige kaart Danielle....wat een mooie stempel heb je gebruikt.
En dat inkleuren zit wel goed bij jou....heel mooi gedaan!
De tekststempel is ook heel gaaf voor deze tijd!
Groetjes Diny
Rhodé zei…
Nou zeg, ik zat net te kijken hoe mooi je hebt gekleurd! Hij is echt heel mooi. En Nederlandse tekststempels zijn erg fijn. Zeker voor wat oudere mensen, die begrijpen dat Engels niet altijd. Maar deze tekst kan voor alle leeftijden: tof!
Je@net zei…
Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Danielle!
Marjan zei…
Je kleurwerk is prima, mooi verloop! Heel mooi kaartje met deze prachtige stempels!
Dank je wel ook voor je lieve comment op het Craft Stamperblog, ik zag het gisteren.
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje en zelf ben je het meest kritisch, meestal dan. Ik vind dat het kleurwerk goed gelukt is! En wat een ontzettend leuk tekststempel heb je! Ik houd ook van Nederlandse teksten, hoewel de Engelse soms erg leuk zijn met woordgrapjes. Maar dan moet je wel Engels kunnen lezen en vaak ook kunnen verstaan.
Sarah zei…
Heel mooi! Tovert bij mij alvast een glimlach! X