Doorgaan naar hoofdcontent

Kerstkaartjes donderdag

 Zo'n top idee, iedere donderdag een kerstkaartje plaatsen zodat je aan het eind van het jaar geen kerstkaarten stress hebt. Het lukt me nooit, maar zo na de zomervakantie probeer ik wel af en toe een kaartje te maken. En dan is het natuurlijk ook leuk om op donderdag te plaatsen!


De schattige gnome zit totaal in de knoop met z'n lampjes.... Maar ja, wat wil je met de muts over de ogen :-) 

Morgen is mijn verjaardag, anders dan anders. Gelukkig liggen er al wat kaartjes te wachten om open gemaakt te worden, dat geeft vast toch een heel jarig gevoel! 



Reacties

!neke zei…
Helemaal leuk !!!!!
Alvast van harte !
groeten Ineke
DT 52 WTC
Enny zei…
Oh, wat een mooie kaart, zo leuk met die lichtjes en prachtige tekst, en die kleine gnome is super schattig ! Alvast een heel mooie dag morgen ! Groetjes, Enny
Wat een leuke kerstkaart Danielle. De tekst is zo leuk gecombineerd en dan die leuke lampjes erbij.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en fijne verjaardag morgen.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Wat een geweldig leuke kaart! Alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag morgen!
groetjes, Caroline
Rhodé zei…
Oh wat een leuke kaart! Die lampjes zijn ook zo leuk. Daar kun je echt hele leuke kaarten mee maken! Ik hoop dat de postbode mijn kaartje voor jou op tijd bezorgen!
Wat een gave kaart!!
Diny zei…
Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt Danielle!
Leuk met deze kleurtjes!
Groetjes Diny
Rosina zei…
Heel mooi dit kerstkaartje met dat schattige gnoompje erop
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen, en hopelijk heb je een gezellige dag ondanks alle beperkingen
groetjes Rosina
karien zei…
wat een leuke kaart heb je gemaakt
groetjes karien
Jantine zei…
Wat een leuke vrolijke kaart, Danielle.
Alvast gefeliciteerd met je anders-dan-anders verjaardag.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
GerJanne zei…
Heel leuk kaartje! Die Gnome met dei muts, hoe verzin je het weer, hihihi...Mijn kaart komt morgen. Had ik de enveloppe dicht, stevig geplakt, ligt het standaardje hier nog, waar de kaart op kan blijven staan. Ach nou, je verzint er vast wel wat op!
Fijne dag!
Marjolein zei…
Hij is leuk! Fijne Oudjaarsavond! Ik hoop dat mijn kaartje op tijd is; hier heeft de post al een paar dagen vertraging...

Groetjes Marjolein
Hey Danielle, proficiat!! Ik hoop dat je een hele berg leuke kaarten hebt gekregen, dat verzacht een beetje het gemis van een feestje.
Wat een leuk kerstkaartje weer. Die gnoompjes zijn zo leuk!! Ik zit nog lang niet op schema.. jij wel?
Margo zei…
Wat schattig zeg ! Heel erg leuke kaart.
Gefeliciteerd met je verjaardag, inderdaad heel anders dan anders, maar hopelijk had je toch een erg leuke dag
Groetjes
Margo
Marjan zei…
Mij lukt dat ook niet hoor, maar ik maak series vaak. En het hele jaar door zo hap snap een kaartje maken tikt toch aardig aan. Deze vind ik supertof! Ik houd van gnomes! Ik zag een foto van een heerlijk diner aan huis en al je gekregen kaarten. Dus je verjaardag was vast geslaagd ondanks ...
Kaartenkraam zei…
Leuke kaart met die gnome en zijn lampjes. Heel herkenbaar hoe hij er bij staat *lol*

groetjes van Ank