Doorgaan naar hoofdcontent

Swap friday met Rhodé #17

 De eerste vrijdag van de maand, dus weer een Swap berichtje van Rhodè en mij vandaag! Bij mijn herfstpakketje deed ik twee slimline opleg kaarten. Met de opdracht voor vandaag, maak een slimline kaart, kwamen die goed van pas!

Ik heb de kraft versie gebruikt met een aantal papiertjes uit het blokje. Een paar gezellige beestjes erbij en weer een herfstkaartje klaar! 


Ik ga snel kijken wat Rhodè heeft verzonnen met de opdracht, kijk je mee?? Fijn weekend!


Reacties

Je@net zei…
Erg leuk kaart, Danielle!
Rhodé zei…
Superleuk om te zien dat jij het weer anders aangepakt hebt. Leuk, dat gele randje erachter. En ik zie dat jij je enamel dots gebruikt hebt: tof zo!
Je tekstje past er goed bij!
Oh wat een gezellig herfstkaartje is dit geworden, leuk hè die slimline kaarten!

Liefs, Merit en Annemarie
Marjan zei…
Ik was net bij Rhodé , wat een gaaf pakket en wat is zij los gegaan ermee, leuk! Jouw kaart is ook een topper! Wat een leuke slimline stans is dit trouwens.
GerJanne zei…
Heel leuk kaartje heb je gemakt. Het pakket wat je stuurde is ook al zo gaaf. Jullie kunnen wel meedoen bij mijnhobbyhonkchallenges. Daar vragen ze een slimline kaart...
Marjolein zei…
Heel leuke kaart! Mooie slimline stans ook. Goed weekend, Marjolein
Kaartenkraam zei…
Leuke herfstkaart met die cirkels, grappig dat je daar verschillende papiertjes achter hebt gedaan en die gele randjes, dat staat erg leuk.

groetjes van Ank
Wat een leuke kaart Danielle, grappige beestjes en mooie kleuren.
Lieve groetjes Miranda
Wat een leukerd weer Danielle! Het lijken wel vrolijke herfstzonnetjes met die gele straaltjes eromheen. Deze stempelset vind ik ook al zo knus.. perfect sfeertje zo. Ik ga snel ook bij Rhodé kijken!