Doorgaan naar hoofdcontent

Blaadjes in de lift

 Vandaag besloot ik eens wat tijd voor mezelf te reserveren. Het is zo druk op mijn werk, dat ik vrijdag ook gewerkt heb. Normaal doe ik dan de huishoudelijke klussen, dat moest nu dus zaterdag. Maar vandaag, heerlijk genoten tussen mijn stempels en papiertjes ;-) Ik had een ideetje voor de Liftchallenge. Ik wilde graag een slimline kaart maken. Dit is het resultaat:


Omdat Nicole deel uit is gaan maken van het Liftchallenge team, heb ik als speciaal welkom voor haar ook de binnenkant van de kaart aangekleed. Nicole is daar een kei in, dat maakt haar kaarten altijd helemaal af. 


Challenge: Liftchallenge # 156 - verdeel je kaart in stukken 

Reacties

Wat een mooie slimline heb je gemaakt, super leuk!

Liefs, Merit en Annemarie
Marjan zei…
Prachtig Danielle, mooi zoals je stukken hebt verdeeld en door het gebruik van bladeren op die stukken vormt het een mooi geheel met het achtergrond papier. gaaf dat je net als Nicole de binnenkant mooi versierde. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge en sterkte met de drukte op je werk.
Diny zei…
Wat en gave kaart heb je gemaakt Danielle!
Prachtig papier en mooie kleuren.
Groetjes Diny
Rosina zei…
Heel mooi liftkaartje is dit Daniëlle, leuk hoe je deze heb uitgewerkt...Ik zit nog te dubben hoe we dat gaan maken...
groetjes Rosina
Ilse zei…
Wat een mooie liftkaart, prachtige kleuren! Echt knap gedaan.
Groetjes,
Ilse
Goed dat je ook even tijd neemt voor jezelf, alleen dan houd je het harde werken vol.
Ik had deze op insta al gespot maar nu ook hier even. Je kaart is een beauty!! Wat een mooie frisse kleuren ook. En ja de binnenkant meegenomen, dat zijn extra punten bij mij hè.. maar pas op, het is wel een soort van verslaving.. Ik kan geen kaart meer maken zonder 'iets' aan de binnenkant te doen. Bedankt voor het meedoen met onze liftchallenge.
heel mooi geworden, wat een prachtig dsp is het toch
Cornelie zei…
Wat tof dat je speciaal vooe Nicole de binnenkant doet, dat doet zij idd altijd super! Bij mij lukt het af en toe ;-)
Heel goed om tijd voor jezelf te nemen. Hoe belangrijk is dat!
Prachtige kaart, Danielle, dank je wel weer!!