Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Monday met Rhodé #19

Hopelijk hebben jullie allemaal fijne dagen gehad, wij wel! In kleiner gezelschap, maar zeker gezellig. Helaas had ik geen vakantie, alleen vorige week maandag een dagje extra vrij. Vandaag weer beginnen aan een nieuw werkjaar!

Normaal gesproken zouden we afgelopen vrijdag ons berichtje al plaatsen.... Ik kreeg een heel leuk verrassend nieuw pakketje van Rhodé in de brievenbus maar vorige week bleek dat ik met mijn Copics niet kon kleuren op de afdrukjes. Met mijn potloden (niet de beste kwaliteit) zag het eruit als kleuter kleurwerk.... Gelukkig was Rhodé zo lief om het hele stempelsetje naar me op te sturen en kon ik dit weekend alsnog mijn kaartje afmaken.

Dit is het pakketje van Rhodé


Stansjes van de Apartment Builder van Waffle Flower, veel leuke afdrukjes, zonnige papiertjes en een stencil! De eerste opdracht was om de Apartment Builder stansjes te  gebruiken, dit werd mijn kaart:


Ik denk dat onze kaartje deze keer wel wat op elkaar lijken, dus ik ga snel kijken bij Rhodé of ik gelijk heb! Fijne maandag!






Reacties

Bij jou ook al zo een gezellig muizenhuisje! En toch weer anders als die van Rhodé. Heel gaaf gedaan!! Ik heb deze stans ook en meteen zin om er weer eens wat mee te maken. Zal wel pittig zijn geweest om door te moeten werken tijdens de feestdagen. Hopelijk heb je je vrije dagen nog te goed en kun je wat knutseluurtjes gaan inhalen binnenkort.
!neke zei…
Ziet er erg leuk uit !!!
groeten Ineke
Diny zei…
Wat een super leuke muizenkaart Danielle....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Wat een mooi pakket had je gekregen van Rhode. En lief dat ze nog wat afdrukjes stuurde. Je hebt een superleuke kaart gemaakt met deze stansen. De muisjes zijn druk in de weer.
Nu ga ik bij Rhode kijken of je gelijk hebt...
Rosina zei…
Wat een geweldig mooi kaartje heb je met het swappakketje van Rhode gemaakt Daniëlle
heel lief dat ze die schattige afdrukjes voor je inkleurde...ook hele mooi kleurtjes zo bij elkaar...TOPPIE!!!
lieve groetjes Rosina
Rhodé zei…
Wat erg, nu heb ik nog niet bij jou gereageerd. Het is hier heel hectisch met het thuisonderwijs. Jouw huisje is echt leuk geworden! Die bloemetjes in de vensterbank staan er ook zo gezellig. En de volgende keer zet ik er misschien ook wel zo'n kruiwagen bij. Dat maakt het helemaal tot een gezellig geheel.
Cornelie zei…
Heerlijk pakketje met zulke leuke papiertjes en die stansjes, echt te leuk met die luifeltjes! Erg leuk kaartje.
Ook je kerstkaart van je vorige bericht! Tof!
Lekker weekend!