Doorgaan naar hoofdcontent

Happy you day!

 Ik heb besloten mijn vakantie eens goed te beginnen, met het maken van een kaartje :-) Ik ben aan de slag gegaan voor de challenge van de Dutch Card Lovers, die loopt vandaag af dus dat werd tijd.... De challenge is om een kaart met een houtnerf achtergrond te maken. 

Ik heb een slimline kaart gemaakt. De achtergrond is het woodgrain papier van Lawn Fawn. Zo mooi is dat! Verder vogeltjes uit twee verschillende sets van MFT gebruikt. Met een mooie tekst erbij is het kaartje helemaal af!

Fijn weekend! 

Challenge: Dutch Card Lovers -houtnerf achtergrond 

Reacties

Wat een gave kaart Daniëlle,

Geniet van je weekje vrij.

Groetnis Ina
Wauw, deze is prachtig. Idd mooi papier en die vogels maken het zo volijk. Leuk dat je meedoet met de DCL.
Marjan zei…
Gaaf hoor inderdaad, deze leuke achtergrond, tegen deze tint komen je kleurtjes heel mooi uit. Erg leuk model en zo schattig die vogeltjes! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Danielle.
En meteen een goed begin! Een hele mooie kaart. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!
Hermien zei…
Prachtig kaartje

Groetjes Hermien
Ellen zei…
Wat een schattig kaartje Danielle, mooie houtnerf achtergrond!
Leuk dat je meedoet met DCL.
Groetjes Ellen
GerJanne zei…
Geweldige kaart! Doet me denken aan de kaart die ik kreeg en Annebeth ook! Supergaaf met die vogeltjes. En wat een goed begin van je vakantie!
Je@net zei…
Wauw...wat een super mooie kaart is dit!
Jolanda zei…
Wat een super schattig kaartje!