Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #22

 De eerste vrijdag van april alweer! Het is echt zo, de tijd vliegt..... ik mocht deze keer weer wat spulletjes bij elkaar verzamelen voor onze swap. Het werd dit pakketje:


Een stapeltje feestmuizen! Ik werd er helemaal vrolijk van, van dit pakketje en ik geloof (en hoop) Rhodé ook!

Zoals altijd hoort er een “opdracht” bij ieder berichtje. Voor deze keer was dat “gebruik èèn (of meer) van de teksten. Omdat het mooier stond op dit kaartje werd mijn witte strookje een gekleurde..... 




Geniet van het Paasweekend, ik ga het mijne beginnen met kijken bij Rhodé! Klikken jullie mee?? 

Reacties

Wat een leuk pakketje heb je samen gesteld.
en er is een hele leuke kaart ontstaan...
ga snel ff kijkje nemen bij Rhode

Liefs Annemarie en Merit
Marjan zei…
Leuk pakketje en wat een supercute kaartje, heel erg leuk Danielle! Goed weekend!
wat een leuke kaart!! en zo'n leuk kaderrandje....
Rhodé zei…
Nou, zeker een pakketje waar ik superblij van werd! Erg leuk kaartje heb je gemaakt. Bij jou is de tekst wat meer in de hoofdrol. Dat is ook wel erg leuk. Het randje aan je kaart is ook tof. Dan hoef je verder zelf minder ruimte te vullen. Handig!
GerJanne zei…
Ah, hier ook al zo'n leuk kaartje! Je hebt een prachtig pakketje samen gesteld voor jullie swap! Mooi die rand op je kaart. Rhode haar kaart is ook ontzettend leuk met dat tafereeltje..
Nynke zei…
Prachtig kaartje in deze mooie blauwtinten!
Groetnis Nynke
Gaaf Daniëlle!

Ook ik word vrolijk van je kaartje en het pakketje wat je
samengesteld hebt.

Goed weekend en fijne paasdagen, Ina
Femminde zei…
Wat een super pakket heb je samen gesteld!! En een hele mooie kaart!! Zo gaaf met die grote YOU.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Je@net zei…
Wat een super leuke kaart is dit!
Cornelie zei…
Een super leuk pakketje! Die muisjes set ligt ook op mij te wachten. Te leuk.
Heel erg leuk zoals je het muisje op de tekst hebt geplaatst! Tof kaartje.
Fijn weekend!