Doorgaan naar hoofdcontent

MFT Sketch Challenge

 Deze week is het weer gelukt om een kaart te maken voor de MFT Sketch Challenge. Ik zag meteen ballonnen voor me bij deze sketch. Ik heb blauw en groen gebruikt, zodat ik de kaart eventueel ook voor een man zou kunnen gebruiken. 


Wat een heerlijk weer is het toch. We hadden best een druk weekend, ik heb weinig geknutseld. Maar met dat mooie weer komt het er ook wat minder van... Ik heb nog wel een paar geslaagd kaartjes te maken, die ik hopelijk deze week nodig heb. Daar is dit ook nog wel een leuk ontwerp voor bedacht ik me net, niet zo heel bewerkelijk en toch leuk!

Reacties

Marjan zei…
Wat een mooi strak kaartje, de blauwe wolkenlucht erachter staat echt heel mooi bij de ballonnen! Mooie kleuren ook! Zeker ook geschikt voor geslaagd kaartjes.
Ik heb afgelopen week ook heel weinig geknutseld, druk met andere dingen en lekker buiten zijn!
Je@net zei…
Erg leuke kaart met al die ballonnen, Danielle!
toffe balonnenkaart!
Mooi zeg, deze ballonnen in blauw-groen! Ik houd wel van dit soort strakke kaartjes. Ben met dit mooie weer vooral lekker aan het kleuren aan de tuintafel, ook jouw leuke poesjes hebben een kleurtje gekregen.