Doorgaan naar hoofdcontent

Repeat stamping

 Vandaag mag ik gastdesigner zijn bij Knutsels & Kadootjes. Daar wordt gevraagd om herhalend stempelen. Ik heb drie kaarten gemaakt om jullie te inspireren! 


Op deze eerste kaart heb ik de streep stempel van het Scrapbookatelier vier keer afgedrukt in vier oplopende kleurtjes. De tekststempel van Waffle Flower heb ik met dezelfde kleurtjes inkt bewerkt. 


Ook op deze kaart dezelfde streep stempel gebruikt, nu met twee kleurtjes inkt. Ik vind dit ideale mannenkaarten, de mannen in mijn omgeving krijgen het liefst een beetje strakke kaarten!

De laatste kaart is voor mijn schoonvader. Die word 75 dinsdag. Hierop heb ik blok stempeltjes van het Scrapbookatelier gebruikt. 


Het ene stempeltje is vier keer afgedrukt en de andere twee keer. Genoeg inspiratie op het blog van Knutsels&Kadootjes, neem een kijkje en doe mee met deze leuke challenge! 

Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie strakke kaarten zijn dit, Danielle!
Wowww prachtige Daniëlle.

Ik houdt hier van.

Groetnis fan Ina
Margo zei…
Wat een toffe kaarten
Groetjes
Margo
Hermien zei…
Dat zijn prachtige kaartjes Danielle.

groetjes Hermien
Kaartenkraam zei…
Geweldige kaarten! Wat een leuke stempels zijn dat, ik zou er nooit voor gevallen zijn maar doordat jij laat zien wat je er mee kunt doen kijk ik er heel anders naar!

groetjes van Ank
GerJanne zei…
Oh wauw, ik vond die ene die je instuurde als gastdesigner al zo gaaf. Maar die andere twee zijn ook heel erg leuk!
Dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn! EN dat je heir ook andere deelnemers inspireert!
Mooie blokstempel is het.
Marjan zei…
Ik vind ze allemaal echt heel gaaf! Erg mooi jouw designs ermee, ze zouden zo de winkle in kunnen! Een precies werkje!!
Wat een mooie grafische kaarten zijn het geworden. Inderdaad perfect voor een mannenkaartje. Leuk idee om deze stempel te gebruiken voor de challenge!