Doorgaan naar hoofdcontent

Stempel op reis # 20

Nicole stuurde een super schattig stempelsetje op reis. Het is een set van Clearly Besotted, de Crafty Caracters. Ik ging meteen aan de slag en stempelde alle figuurtjes ;-)



Alle figuurtjes ingekleurd en toen wilde ik er ook zoveel mogelijk op een kaartje krijgen. Dit is ‘m geworden:


Ik ben weer erg benieuwd wat mijn Stempel op Reis maatjes ervan gemaakt hebben, dat is altijd het leukste om te zien hoe verschillend alle kaartjes zijn geworden! Reis je mee naar

Nicole

Ellen

Mariken

Jolanda?

Fijne zondag!


Reacties

Sarah zei…
Dit is zo geweldig tof! Wat een lief kaartje en allemaal spullen die hier op mijn bureau staan. Zo leuk. Heel plezant gemaakt! Xx
Hermien zei…
Wat een gezellig kaartje.

Groetjes Hermien
Je hebt er werk van gemaakt! Wat leuk om alle stempeltjes terug te zien op je kaartje. Alsof ze allemaal hun eigen knutselkamertje hebben, heel gezellig!! Ik krijg meteen weer allemaal leuke ideeën met deze set. Bedankt voor je inspiratie met deze leuke kaart.
Wat leuk om al die creatieve diertjes te gebruiken. Het is net een druk ateliertje zo, heel gezellig Daniëlle.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Ha Danielle,
je bent de laatste in de rij en deze is ook ontzettend leuk. Ik dacht eerst dat je gewoon een heleboel gestempeld hebt voor volgende kaartjes (misschien heb je dat ook wel), maar je hebt ze allemaal op 1 kaart weten te krijgen. Zo gaaf!
Je bent vast aan het aftellen tot jullie vakantie. Hopelijk kunnen jullie gewoon gaan...
Mariken zei…
Hartstikke lief en leuk kaartje! Schattige stempeltjes!😄
Jolanda zei…
Wat een super schattige kaart, het was ook een lieve set om mee aan de slag te gaan.
Marjan zei…
Super gedaan met alle figuurtjes, ze zijn samen ijverig en gezellig aan de knutsel! HEEL erg leuke kaart!!