Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #25

 Een nieuw kwartaal, een nieuw pakketje. Rhodé stuurde een envelop vol kleur en vrolijkheid!


De fruitstempels mag ik lenen, zodat ik mijn eigen papier kan gebruiken. Lief! De eerste opdracht leek niet zo moeilijk maar werd het wel voor mij… ik heb dan ook een beetje gesmokkeld. De bedoeling was een kaart in èèn kleur. Ik heb de kersjes groene blaadjes gegeven, dus ik heb me niet helemaal aan de opdracht gehouden. Hopelijk wil Rhodé het door de vingers zien :-)

Ik ga snel kijken of het Rhodé wel gelukt is om zich te beperken tot èèn kleur, jullie ook?? 

Reacties

Rhodé zei…
Ik kom naast Instagram natuurlijk ook even langs op je blog. Lijkt het zo, of heb je de tekst 'ingelegd'? Ik denk er vaak niet op tijd aan, terwijl het bij sommige kaarten zo leuk kan zijn. Ik had nog niet gedacht aan helder rood voor de kersen, maar dat is superleuk!
Kaartenkraam zei…
Ziet er leuk uit, mooi met die grote ingelegde letters en dat groen vind ik het juist helemaal af maken!

groetjes van Ank
Ontzettend gave kaart met de kersen in het helderrood. Rhodé vind een
beetje groen vast niet. Blaadjes van kersen zijn niet rood😉

Toepasselijk tekst en ook ik vergeet wel eens hoe mooi ingelegde tekst kan zijn.

Fijn weekend Ina
Wat een heerlijk fris en fruitig zomerkaartje! Die groene blaadjes zijn je vergeven hoor, ze maken je kaartje extra vrolijk!
GerJanne zei…
Hij ziet er prachtig uit Danielle! En het is toch veel leuker om die blaadjes groen te maken, dan ze rood of ongekleurd te doen? Mooi is het, met die grote tekst. Ik ga zo bij Rhode kijken. Het is inderdaad een enveloppe vol kleur! En slim om stempels te lenen van elkaar. je kunt toch niet alles kopen , he?
Sarah zei…
Heel toffe zomerse kaart! Mooi met de grote sweet! X
Marjan zei…
Tof gedaan, Danielle! Mooi design zo met de grote ingelegde letters en de speelse kersen!
Het randje onderaan maakt het af!
Wat een gave zomerse kaart. Alles klopt gewoon. Heel leuk met die frisse kersen en die grote letters.
Lieve groetjes Miranda