Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #32

 De maand januari is (voor mij) voorbij gevlogen…. Nu is het de eerste vrijdag van februari, dat betekent weer een kaartje van Rhodé en mij vandaag!

Rhodé stuurde super leuke afdrukjes en die moest ik natuurlijk gebruiken voor het thema van vandaag, een gezellige picknick. Ik heb heel wat zitten schuiven en proberen toen ik ineens bedacht dat ik er een schommelkaart van ging maken. Ik vind het er gezellig uitzien, je krijgt meteen zin om met een kleedje in het bos te zitten. Daar wordt het niet echt weer voor geloof ik ;-)


Ik ben benieuwd of de diertjes het bij Rhodé ook zo gezellig hebben, kijk je mee?? 

Reacties

Dat ziet er inderdaad heel gezellig uit, wat een leuke vrolijke schommelkaart.
Liefs Annemarie en Merit
hahaha, wat een leuke kaart, idd zin om te gaan picknicken maar het is er nog geen weer voor.
!neke zei…
Wat een gezelligheid op je kaart !!!
Heel leuk !
Groeten Ineke
GerJanne zei…
Wat een geweldig leuk kaartje. Goed idee van het schommelkaartje. En picknicken, ja, daar moeten we nog maar even mee wachten....ik ga gauw bij Rhode kijken. Zal ook wel weer heel leuk zijn!
Wat een gezellig schommelkaartje is dit! Ik krijg zo een zin in de lente als ik dit zie. Ben dat druilerige weer helemaal beu.. al is het natuurlijk wel prima hobby-weer.