Doorgaan naar hoofdcontent

Soak up some fun!

 Wat een heerlijk weer is het, echt zo fijn dat zonnetje. Helaas mag ik niet het terras op, in verband met Corona…. Maar gelukkig kun je in eigen tuin ook fijn genieten! 

Bij de Dutch Card Lovers is de lopende challenge, maak een kaart met als thema iets wat te maken heeft met (in of op) de zee of het strand. Ik heb een box kaart gemaakt, daar kun je lekker veel op kwijt. Allerlei leuke MFT diertjes gekleurd en tussen de golven geplaatst. Het is er nog iets te koud voor, maar zo krijg je vanzelf zin in de zomer!!


Challenge: Dutch Card Lovers challenge 357 thema strand/zee

Reacties

Marjan zei…
Wat een leukerd heb je gemaakt, super vrolijk tafereel met de geinige dobberende diertjes! Mooie frisse kleuren en ook nog een heel leuk model! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Danielle! Heb je Corona of moet je juist uitkijken omdat je niet het terras op mag?
Danielle zei…
Dank je wel Marjan! Wij hebben allebei Corona, zijn er twee jaar van weg kunnen blijven maar zijn nu toch aan de beurt… gelukkig geen erge klachten, maar vervelend is het wel!
!neke zei…
Wat super leuk !!!!!
Mooie kleuren ook !
Groeten Ineke
Wat heb je dit mooi gemaakt, echt een vrolijk tafereeltje, zou zo mee gaan dobberen hihi. Beterschap Daniëlle.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Oh wat gaaf is deze zeg! Superleuk! En wat balen dat je Covid hebt opgelopen. Wij zeggen steeds tegen elkaar, je krijgt het vroeg of laat...ik waarschijnlijk laat, want hoewel Peter het had, heb ik het niet gekregen. Ik hoop dat je er niet al te veel klachten van hebt. In elk geval hopen dat je met 5 dagen weer naar buiten mag.
anja curvers zei…
Ooohh wat een ontzettend leuk kaartje zeg. Bedankt voor je deelname aan DCL.
Wat een leukerd Danielle!! Je wordt meteen vrolijk van al die diertjes. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕
Kekke Kaarten zei…
Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Super leuk de diertjes met een zwemband om die heerlijk liggen te dobberen. Stilletjes ben ik wel een beetje jaloers op de kikker die op de voorgrond lekker ligt te luieren;-) De kleurtjes vind ik erg mooi bij elkaar passen.
Ellen zei…
Geweldige strand kaartje Danielle! Leuk dat je weer meedoet met DCL.
Groetjes Ellen
Wat een gezellig strandfeestje Danielle! Echt superleuk gedaan. Ik krijg al helemaal zin in de zomer.. (nu sneeuwt het!!) Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers! Hoop dat jullie niet al te ziek zijn geworden..