Doorgaan naar hoofdcontent

Aapjes in de lift

Voor de liftchallenge wordt gevraagd een inside tunnel card te maken. Nu ben ik niet zo'n held in het maken van bijzondere kaart modellen, maar met behulp van het filmpje is het toch gelukt. Wat een leuk effect geeft het. Eigenlijk is het ook een pop up effect, waardoor het kaartje ook mee kan doen bij de Dutch Card Lovers. 

Voor de voorkant heb ik een stencil gebruikt met drie kleuren distress oxide. En een stans van Lawn Fawn waar het aapje in hangt. 

Voor de binnenkant nog meer van de aapjes en natuurlijk wat bananen, let's go bananas!


Challenges: Liftchallenge #168 Inside tunnel card

                    Dutch Card Lovers #358 Pop up kaart

Reacties

Marjan zei…
Wat zijn ze schattig, die kleine aapjes! Heel erg leuke uitwerking, Danielle! Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge en met DCL!
Je@net zei…
Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Danielle!!
Diny zei…
Wow....wat heb je dit leuk gedaan Danielle....super leuk kaartje!
Groetjes Diny
Wat is hij leuk!! En die aapjes, geweldig. Super leuk gedaan. :) Leuk model ook, moet ik ook eens proberen. ;)
Wat ontzettend leuk gedaan met die vrolijk slingerende aapjes.
Liefs Annemarie en Merit
Cornelie zei…
Wat een super toffe, vrolijke en mooie lift heb je gemaakt. Ik hou helemaal niet van aapjes, maar ik vind deze toch wel echt schattig hoor. Het blenden van de bladeren heb je ook mooi gedaan.
Erg leuk geworden. Super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge Danielle!
Wat een leukerd zo met die aapjes. Ik hou er van. Groetjes, Ankie
Helemaal leuk zijn ze, deze vrolijke en ondeugende aapjes!! Ze bungelen echt aan de takken in de binnenkant. Mooi ook hoe je de achtergrond hebt gemaakt. Heel gaaf! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge en DCL.
nicolevb zei…
ik heb jouw kaart zondag live mogen zien en ik vond hem geweldig
Hij is zoveel mooier dan wat je op de foto ziet
En die aapjes zijn zo leuk en grappig
Geweldig geblend en ingekleurd
Terechte winnaar
Ellen zei…
Wat een super leuke pop-up kaart Danielle! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen