Doorgaan naar hoofdcontent

Duo kaartjes in de lift

 De huidige liftchallenge is weer een erg leuke! Strookjes papier met daarop een afbeelding gemaakt met heat embossing. Ik heb gekozen voor strookjes papier met een boogje. Ik wilde een beetje origineel uit de hoek komen ;-) vandaar ook geen bloemen op deze kaartjes. 

Het eerste kaartje is voor mijn vader, die word vandaag 82 jaar! Wat een mooie leeftijd, die mag op de kaart. 


Omdat ik de mal met twee kleuren papier heb uitgesneden, had ik de omgekeerde versie natuurlijk ook nog. Terwijl ik die aan het opplakken was, kreeg ik een beetje een onderwater idee. Daarom verschillende visjes erbij gepakt en een verjaardagskaartje voor de voorraad gemaakt. 

Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar ik kan op het moment geen reacties achterlaten bij jullie. Vervelend zeg…. Ik heb al van alles geprobeerd, maar hoop nu maar dat het vanzelf opgelost wordt….


Liftchallenge: stroken met heat embossing

Reacties

Ellen zei…
Schitterende kaart voor de liftchallenge…leuk met de vissen!
Ik worstel ook met dit probleem en hoop dat het snel goedkomt!
Groetjes Ellen
Ellen zei…
Dit is dan wel gelukt zie ik! 🤗
Marjan zei…
Allebei je kaarten heel.gaaf en zéker origineel. Mooie kleuren ook. Van harte gefeliciteerd met je vader! En leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Danielle.
Ja Blogger doet weer vreemd inderdaad. Je hebt twee mooie kaarten gemaakt Daniëlle, leuk om golvende strookjes te maken.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
Er is inderdaad wat anders aan Blogger. Ik heb het maar bij 1 blog gehad dat mijn reactie eerst zichtbaar was en als ik dan later weer keek was het weg! Zo gek!
Maar dat zal wel weer goed komen.
Je beide kaartjes zijn ontzettend leuk! Die voor je vader is goed gelukt met het heat embossen. En de golfjes kaart met de vissen is ook heel leuk! Ik broed nog op een idee...
Anoniem zei…
Wat heb je een leuke andere versie gemaakt op deze liftchallenge. Erg leuk gedaan met de golfjes. De achtergrondstempel met de cijfertjes vind ik er goed bij passen. Ook de kaart met de visjes vind ik erg leuk bedacht. Wat het reageren betreft: ik krijg altijd een foutmelding wanneer ik op jouw blog wil reageren :-(( weet niet waardoor het komt. Hoop dat het nu wel gaat lukken :-)) Groetjes, Gerjon
Rhodé zei…
Leuke kaartjes! Die met de vissen vind ik origineel bedacht. Hopelijk kun je vandaag lekker genieten van een vrije dag. Misschien nog wat knutseltijd? Of ga je alle rommelmarkten af?
Cornelie zei…
Ik kreeg bij kaart 1 eigenlijk al een onder water gevoel. De kleuren, de golven..haha en zie op je 2e kaart verschijnen er ook vissen. Heel tof. Ja die ouders van ons. Gewoon al tachtigers en mensen van de dag.
Ik laat vaak tientallen reacties achter elkaar achter voor de Liftchallenge en dan verschijnen er in mijn mail allemaal fout meldingen. Ga ik naar het blog toe? Zie ik vaak mijn reactie er gewoon tussen staan, heel vreemd. Eens in de zoveel tijd heeft Blogger struggles, heel lastig, maar zal vast met updates e.d. te maken hebben (zei de IT-er in mij) hahahaha
Super leuk dat je weer meedoet met de challenge Danielle!
Ja blogger is inderdaad weer even lastig aan het doen. Om de zoveel tijd hebben we dat even en vervolgens werkt dan alles weer.. niet te druk om maken dus. Je aqua kleurige golfjes zijn superleuk bedacht voor deze challenge. Heel gaaf in combinatie met de visjes maar ook de cijfertjes zijn zijn heel tof op deze achtergrond. Proficiat met je vader en dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!