Doorgaan naar hoofdcontent

Gastdesigner Liftchallenge

 Als je gastdesigner mag zijn bij het Liftchallenge blog wil dat zeggen dat je een challenge hebt gewonnen! Dat vind ik altijd een enorme eer en ik vind het dan ook erg leuk dat ik vandaag mijn kaart als gastdesigner bij het Liftchallenge blog mag laten zien! 

De challenge is “maak een kader met inkten, daarop stempels en daarop een witte afbeelding”. Op het Liftchallenge blog vind je ook de voorbeelden van de andere dames en verdere uitleg. Ga kijken en doe mee! 



Reacties

Cornelie zei…
Wat een mooi voorbeeld heb je voor ons gemaakt! Prachtige warme kleuren en de bloemen komen er zo mooi op uit. Heel mooi gedaan en super bedankt dat je met ons meelift ;-)
een hele mooie kaart. leuk dat je gast designer mag zijn, gefeliciteerd!
groetjes Alma
GerJanne zei…
Ja... dat vind ik ook altijd en ik mag na de vakantie gastdesigner zijn! 😊😊
Jouw kaart is heel gaaf! Prachtig kader en de bloemetjes erop vind ik fijntjes...Ik ga natuurlijk meedoen.
Sarah zei…
Super mooi! En ja dat is altijd een hele eer! X
Marjan zei…
Het is een heel mooi voorbeeld en die witte bloempjes i.c.m. de warme kleuren zijn prachtig! Fijn dat je onze GD bent, Danielle!