Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé

 Het is een cliché, maar de tijd vliegt! Alweer een nieuwe maand en dus een nieuw swap bericht van Rhodé en mij vandaag!

De laatste opdracht met het pakket is ruitjes op je kaart. Ik wilde eigenlijk de letters open laten zodat je de ruitjes er doorheen zou zien, maar ik vond de tekst niet heel duidelijk op die manier. Dus toch letters ingelegd. Iets minder ruitje te zien, maar ja….


Ik ben weer benieuwd wat Rhodé ervan gemaakt heeft deze keer. We hebben een lekker lang weekend, dus kijk lekker mee ;-)

Reacties

Wat een snoezig kaartje Danielle! De letters springen er echt vanaf zo. Als je daar niet van gaat glimlachen weet ik het ook niet. Ik ga snel ook even bij Rhodé kijken..
Och ik zie nog genoeg gezellig ruitjespapier Daniëlle. Wat een leuke felicitatie-kaart met die grote letters en dat lieve muisje.
Lieve groetjes Miranda
Rhodé zei…
Ik reageer hier ook nog even. Leuk dat je ook lekker wat van die hartjes gebruikt heb. Ik vind ze zo leuk. Ik heb onlangs nog nieuwe besteld. Je kunt ze zo vaak gebruiken! En nu aan de slag met het nieuwe pakket. Lekker dat je het net voor dit lange weekend binnen hebt. Dan kun je lekker aan de slag. Succes!