Doorgaan naar hoofdcontent

Love in de lift

 De liftchallenge blijft mijn favoriete challenge. Je komt steeds weer op leuke ideeën via deze challenges. De huidige challenge is weer zo’n leuke: maak een kaart met een transparante voorkant en emboss dit net als het voorbeeld. De verdere invulling is vrij. 

Ik ging aan de slag met hartjes en maakte een kaartje om wat liefde te sturen. Dat is toch altijd welkom? 



De leuke beestjes zijn van Mama Elephant, de embossingfolder van Stampin’Up, de love stans van Waffle Flower en het papier van Lawn Fawn…. Een echt mix en match kaartje dus! 

Challenge: Liftchallenge #175

Reacties

GerJanne zei…
Ja..... het is ook mijn favoriete challenge. En daarom vind ik het zo jammer dat hij niet vaker is. Maar ja, gewoon elke keer meedoen en het inspireert zeker elke keer weer.
Jouw kaart is zo lief!! Die diertejs zijn gaaf en die hartjes embossingfolder is ook al zo tof! En mooi gelukt met embossen, want dat verschilt nogal met mica of acetate, las ik al.
Het is weer een topkaartje!
idd een leuke challenge, je hebt er een mooie liefdevolle kaart van gemaakt.
gr Alma
Rhodé zei…
Je kaart is zo leuk! En alles past zo mooi bij elkaar. En ik ben het met je eens: de Liftchallenge is erg leuk om aan deel te nemen. Tof om te zien dat je merken zo leuk kunt combineren.
Nelleke zei…
Gave kaart. Hij staat ook nog op mijn lijstje om te maken. Groetjes Nelleke
Hij is prachtig Danielle! Ik vind het ook altijd leuk om merken te mixen, dan kun je er veel meer je eigen draai aan geven. Deze mix is in ieder geval superleuk geworden, ik denk dat iedereen blij zou zijn met zoveel liefde in zijn of haar brievenbus! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!
Gaaf hoor. Veel succes met de challenge. Groetjes, Ankie
Cornelie zei…
Gek op mix & matchen, doe dat zelf ook graag omdat je daarmee een eigen uitstraling krijgt met een kaart, ik gebruik deze # dan ook regelmatig. Je hebt een super mooie lift gemaakt en het embossen is ook zo mooi geworden! Alles klopt, een prachtig geheel. Super leuk dat je er weer bij bent Danielle en fijn om te lezen dat je zoveel plezier beleefd aan onze challenges!
Marjan zei…
Heel erg gaaf gedaan, Danielle, een heel mooie kaart met het acetaat en de leuke diertjes, de folder past er goed bij! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!
Ingen zei…
Jouw kaart is ook vreselijk leuk Danielle! En dat we dezelfde embossingfolder gebruikt hebben is in deze tijd van het jaar niet zo verrassend toch?