Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #43

 Op de eerste vrijdag van 2023 zijn Rhodé en ik er weer met een swap bericht. Rhodé stelde dit superleuke pakket samen:


Vandaag is het de bedoeling een sweet birthday kaartje te maken. Easy peasy met dit pakket ;-)


Ik had het kaartje af en vond ‘m eigenlijk al leuk toen ik bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een bloemetje op de taart te plakken. Dat werden er dus een paar meer…. Mijn probleem met die super leuke sprinkles is altijd dat ik ze eigenlijk niet wil gebruiken maar bewaren haha. Maar het is natuurlijk veel leuker om ze op een kaart te plakken dan in de kast te laten liggen….. dus bij deze!! Natuurlijk ben ik altijd heel benieuwd naar de kaart van Rhodé dus ik ga snel kijken, jij ook?? 

Reacties

superleuk pakket, om vrolijk van te worden
wat leuk die dingetjes op de taart.. ken ze niet.
gr Alma
Rhodé zei…
Haha, zo herkenbaar van die sprinkles! Bij mij zitten ze dus allemaal nog in het zakje. Eens kijken of ik daar verandering in kan brengen;)
GerJanne zei…
Wat heeft Rhode een mooi pakketje samengesteld en je kaart is super. Ik ken het probleem! Dit jaar ga ik proberen er anders mee om te gaan! Geen idee of dat gaat lukken....
Femminde zei…
Wel heel herkenbaar van die sprinklers. En dan pak je ze na 8 jaar weer en dan denk je had ik ze toen maar gebruikt toen ik ze zo tof vond.
En weer een super kaartje met dat toffe pakket!!
Hele fijne week!!
Groeten van Femminde