Doorgaan naar hoofdcontent

Surprise!

 Toen ik de set Surprise Boxes van Mama Elephant zag, was ik meteen verkocht. Wat schattig, die diertjes die als verrassing uit een doosje springen! Als eerste kaart met de set maakte ik een kaart voor de challenge bij de Dutch Card Lovers. Daar worden drie paneeltjes met een tafereeltje erop gevraagd. Ik heb twee polaroid stansen gebruikt om de paneeltjes te snijden. Het zijn dus eigenlijk drie foto’s op een kaartje ;-) Daarmee kan de kaart ook meedoen bij Knutsels en Kadootjes, daar wordt iets op je kaart gevraagd beginnend met de letter F!


De leuke teksten zitten ook in het stempelsetje en passen er natuurlijk perfect bij! Ik had een beetje mis gemeten bij het opplakken. De middelste polaroid zit niet in het midden, maar achteraf vond ik dat eigenlijk ook wel leuk….

Challenges: Dutch Card Lovers blog Challenge 380

Knutsels & kadootjes  

Reacties

Rhodé zei…
Wat een leukerd! Toffe stempels heb je gekozen. En ik ben het met je eens: het is echt wel leuk dat het niet precies symmetrisch is. De spettertjes op de achtergrond geven een speels effect. Echt heel leuk!
!neke zei…
Super gaaf !!!!
groeten Ineke
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
wat een schattige stempeltjes inderdaad! Je hebt er een feestje van gemaakt op je kaart! En leuk de foto's. Helemaal leuk voor onze challenge bij K&K! Dank je wel voor het meedoen!
Je@net zei…
Wauw....dat ziet er inderdaad super schattig uit!
Marjan zei…
Heel leuke set inderdaad en natuurlijk erg leuk voor onze challenge met de paneeltjes! Gaaf die tekstjes op de polaroids en ook eens at het erg leuk is juist dat de middelste niet perfect in het midden zit. Gave kaart, Danielle en dank je wel voor het meedoen met DCL!
Ik kan mij voorstellen dat je verliefd werdt op de stempelset. Hij is erg leuk en dat is te zien aan je kaart. Geweldig! :) Leuk dat je meedoet met de DCL.
Ik zag je kaart op insta al maar het kwartje van de DCL challenge valt nu pas bij me! Ik vind het juist mooier dat de middelste polaroid niet in het midden zit. Superleuk!! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers!
Wat een schattig kaartje! Heel leuk gedaan voor de challenge. Leuk dat je meedoet met ons bij DCL! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️
Colien zei…
Geweldig leuk de 3 fotootjes! Bedankt voor je deelname aan onze F-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien