Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #55

 Niet alleen een nieuwe maand, maar zelfs een heel nieuw jaar dat voor ons ligt! Hopelijk een jaar met weer twaalf swap berichtjes! Ik kreeg dit super leuke pakketje van Rhodé:

Leuke papiertjes, stansjes van notitieblaadjes, een mooie snijmal, enamel hartjes die zo’n leuk effect geven en stempelafdrukjes waar ik helemaal weg van ben….. had ik al gezegd dat ik het zo’n leuk pakketje vind?? Dat blijkt ook wel, want voor de eerste opdracht met het pakketje “just a note” maakte ik meteen drie kaartjes! 

Ik begon met deze, omdat ik een stansje van het notitieblaadje wilde gebruiken:


Meteen ook wat van het mooie papier gebruikt en ik denk mijn favoriete stempelafdrukje :-) Ik kreeg van ieder drie en bedenk me nu dat ik deze al allemaal gebruikt heb…. Aan de binnenkant kwam een aanvullend tekstje met nog een lief olifantje. 


De volgende kaart werd een slimline kaartje. Ik maakte er een shaker kaartje van.

Zo schiet het wel op met de afdrukjes natuurlijk. Maar ik heb bedacht dat ik zoveel mogelijk wil gebruiken  vaak vind ik het zonde om dingen te gebruiken die dan vervolgens in de kast blijven liggen. Ook de hartjes kwamen uit de verpakking, die geven zo’n leuk extraatje! 

En dan kaartje nummer drie, de meest simpele. Maar toch erg leuk vind ik zelf ;-)


Weer kreeg dat lieve olifantje met de veer een plekje op mijn kaart. Hij heeft wel geknoeid met de inkt… maar wat een mooi handschrift!

Ik ben heel benieuwd naar de kaart van Rhodé, kijk je mee? 



Reacties

GerJanne zei…
Oh wauw! Ik kom net bij Rhode vandaan en die had ook het notitieblaadje gebruikt. Zo leuk dit pakket, je wordt er vrolijk van en ik kan me je enthousiasme ook helemaal indenken...
De andere twee kaarten zijn superleuk. Die shaker met de hartjes is enig! En je meest eenvoudige (zijn niet mijn woorden) vind ik ook heel gaaf.
Wat je schrijft over dingen uit zo'n pakket op gebruiken is helemaal waar. Ik heb van mijn swaps met Sarah nog een boel liggen en als de uitdagingen dan voorbij zijn, pakje niet zo snel weer dat pakketje op de een of andere manier... Nou, ik stop, voor het een hele brief wordt.
Dag dag!
Rhodé zei…
Leuk om hier alledrie je kaarten te zien. Heel verschillend, maar allemaal zo mooi! Ook de derde is inderdaad prachtig. Zo te zien heb je zelf in je voorraad veel bijpassende spullen bij dit pakket. Dat gaat de komende maanden helemaal goedkomen!