Doorgaan naar hoofdcontent

Bijtjes in de lift

 Heel soms komt het voor, dat ik twee blogberichten op èèn dag plaats. Vanochtend kwam mijn bericht voor de swap met Rhodé online, die plaatsen we de eerste vrijdag van iedere maand. Maar mijn kaartje voor de liftchallenge was nog in de maak en die challenge loopt vandaag af, dus hier is bericht nummer twee….

De opdracht is om een kaartje te maken met de floating techniek. Je snijdt stroken papier die je op acetate plakt. Daar snijd je een vorm uit en die plak je verhoogd op je kaart. Ik was er al de hele week mee bezig, met die stroken…. Iedere dag een stukje verder. En vanochtend heb ik de plaatjes gekleurd en het kaartje in elkaar geplakt. 


Het is niet zo duidelijk te zien op de foto, dat de stroken verhoogd zitten. Daarom nog een detailfoto. 


Ik vond het weer een leuke challenge! Altijd leuk om nieuwe techniekjes te proberen. Nu plaats ik vandaag geen bericht meer, er moet gepoetst worden!

Challenge: liftchallenge #184 Floating techniek 

Reacties

!neke zei…
Super gaaf !!!!!!
groeten Ineke
Kaartenkraam zei…
Grappig, ik zat met hetzelfde, ook 2 posts vandaag vanwege deelname aan een challenge.
Leuk gedaan met de bijtjes ne de gestreepte floating achtergrond!

groetjes van Ank
Marjan zei…
Ja tof! Erg leuke die vorm en daar horen de bijtjes absoluut bij! Mooi je gestanste bloemenborder eronder, die blommekes hebben ze nodig tenslotte. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel.
Cornelie zei…
Wel de juiste volgorde, eerst je hobby en dan poetsen 😄
Super leuk, wat een cute bijtjes weer! De bloemenrand is ook erg leuk. Tof kaartje Danielle! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!
Rhodé zei…
Ik vind je kaartje zo leuk! Echt mooi dat de tm zo goed past bij de bijtjes. Dan is het echt een mooi geheel. En wat een schatjes zijn die bijtjes!
Superleuk Danielle! Ook die hexagons in de achtergrond, alle details kloppen weer... geweldig! Dankjewel voor het meedoen met de lift!
GerJanne zei…
Heel leuk met de floating techniek en de kleuren en de enige bijtjes.
Ja komt niet vaak dat je twee keer wat plaatst op 1 dag. Ik was al verbaasd toen ik je al weer in mijn zijbalk op zag ploppen!