Doorgaan naar hoofdcontent

Stempel op reis: Neat and Tangled Scandinavian Prints

 Ellen stuurde een leuk setje van Neat & Tangled rond voor de stempel op reis: Scandinavian Prints. 



Ik wist vrij snel wat ik wilde maken. Twee kaartjes in verschillende kleuren exact hetzelfde stempelen, op precies gelijke plek een tekst uitstansen en die inleggen in de andere kleur kaart. Dat werd lelijk :-) dus ik gebruikte wel de achtergrondjes maar dan met een zwarte tekst. Dat was beter!




Toen had ik twee keer een uitgestanste Hi over. En in het kader van niets weggooien, maakte ik daarmee ook nog twee kaartjes….



Dus maar liefst vier kaartjes met deze leuke set gemaakt! Ik ben altijd heel benieuwd wat de andere dames hebben verzonnen, kijk je mee?

Ellen

Mariken

Nicole

Rhodé 

Gerjon


Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke serie kaartjes is het zo geworden!
!neke zei…
Super leuk !!!!
groeten Ineke
Ellen zei…
Supertof dat je meteen een serie hebt gemaakt! Die grote uitgestanste woorden zijn altijd leuk. Goed dus dat je niks hebt weggegooid :-)
Rhodé zei…
Heerlijk: in 1 klap 4 kaartjes! Nou ja, je bent waarschijnlijk best even aan het puzzelen geweest. Leuk met die grote 'hi'.
GerJanne zei…
Hoppah! Meteen 4. Wat leuk! Het ziet er leuk uit, het contrast tussen de kleine stempeltjes en de grote HI!