Doorgaan naar hoofdcontent

Stempel op reis: Carabelle Studio Kooky Cats

 Het blijft leuk, een stempel die rondgestuurd wordt in ons stempel op reis gezelschap! Iedereen met zijn eigen stijl en dus soms ook een eigen stijl stempels. Deze keer stuurde Mariken een stempel rond, van Carabelle Studio. 


Ik had niet meteen een idee met deze stempel, maar ik bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om alleen de kattenkopjes te gebruiken op mijn kaart! Ik heb een paar katjes een feestmuts gegeven. Ze kijken niet heel blij, maar ik vind het dan toch een vrolijk kaartje geworden met de regenboogkleurtjes erbij!


En natuurlijk ben ik weer heel benieuwd naar de andere creaties:

Ellen

Mariken

Rhodé

Gerjon

Nicole, die helaas voor het laatst met ons meedoet…. Bedankt Nicole voor alle leuke inspiratie van de afgelopen jaren!

Reacties

Rhodé zei…
Leuk gedaan, Daniëlle! Het viel mij ook op dat ze niet zo blij kijken terwijl ze toch een grappige indruk wekken door hun uiterlijk. We hadden misschien onder het snuitje nog een klein mondje kunnen tekenen met de mondhoeken omhoog. Maar dat bedenk ik nu pas. Toch zijn ze door de feesthoedjes heel vrolijk geworden, vind ik.
GerJanne zei…
Heel goed idee om alleen de kopjes te gebruiken! Geeft een leuk effect. En in het echt lachen poezen ook niet echt, he?🤗
Ik vind hem heel leuk!
Marjan zei…
Ze zijn zeker leuk en ook leuk hoe jullie ze verwerkt hebben allemaal op je eigen manier. Erg leuks dat jij de koppies genomen hebt, superleuke kaart Danielle! Ook al lachen ze niet :)
Cornelie zei…
Ik vind het zo leuk, die stempel op reis! Al zou ik met deze denk ik wel een struggle hebben gehad ;-)
Maar jij hebt echt een super leuke kaart gemaakt!