Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #58

 Een nieuw kwartaal, een nieuw pakket. Deze keer was ik aan de beurt en ik zocht het volgende uit voor onze lente swaps:


Als eerste opdracht had ik bedacht dat er hexagons op je kaart moesten komen. Keuze genoeg, ik ging voor de Spellbinders stansjes. Ik stanste ze uit verschillende kleuren en plakte ze tegen elkaar aan. Een paar dichte en een paar open. Daarna stanste ik ze uit met een grote hexagon vorm. Een tekstje erop en een mannenkaartje voor de voorraad klaar!

Ik ben benieuwd voor welke hexagons Rhodé heeft gekozen, jij ook??


Reacties

Rhodé zei…
Leuk dat jij de stansjes zo gebruikt hebt. Bij mij deze keer iets heel anders. Ik ga jouw idee zeker in gedachten houden. Zo leuk!
GerJanne zei…
Oh wat leuk! Jullie hebben totaal verschillende kaartjes gemaakt! Heel leuk om dat te zien. Deze van jou is ook heel gaaf. Handige stans is dat!
Cornelie zei…
Had het natuurlijk al op IG gezien, maar wat een toffe kaart!