Doorgaan naar hoofdcontent

50 jaar!

Een bomvol weekend achter de rug.... Vrijdagavond gingen we naar een toneelvoorstelling in Haps, een dorp verderop. De toneelvereniging vierde een jubileumjaar met een geweldig leuk en goed gespeeld stuk, heel knap gedaan. We hadden mijn moeder mee genomen, die heeft ook zitten genieten! Zaterdag hadden we feest van de sportclub van Vincent, heel gezellige avond. En gisteren vierden we eerst de 50e verjaardag van mijn nicht Astrid, voor wie het kaartje is dat ik vandaag laat zien. Daarna naar de jaarlijkse familie bbq van de familie Schoenmakers. En als klap op de vuurpijl kwam Livia (de dochter van mijn broer) gisteren naar Nederland voor een weekje, dus die konden we gisteravond nog even knuffelen :-)


Dan over naar het kaartje van vandaag, gemaakt naar de sketch van Freshly Made Sketches. Op Pinterest zag ik ooit eens een kaartje met een soort "vallende cijfers", dat vond ik leuk om te gebruiken op dit kaartje! Met de leuke cijfers van Concord & 9th kun je verschillende cijfers maken, helemaal vol, alleen een kader of alleen de binnenkant. Extra leuk op zo'n kaartje!



Het papier is van Stampin'Up en echt mijn favoriete blokje van dit moment.... De stempels van Sugar Pea zijn ook al zo'n favorietje.




Reacties

!neke zei…
Zeker een vol maar gezellig weekend !
Je kaart is mooi !!!
Leuk die cijfers zo !

groeten Ineke
Je@net zei…
Klinkt inderdaad als een druk, maar super gezellig weekend.
En wat een leuke kaart heb je voor je nicht gemaakt, Mooie uitwerking van de sketch ook!
Klinkt als een prima weekend! Wij hadden miezer tijdens de BBQ bij mijn zus zaterdag maar gelukkig zaten we op een overdekte veranda. je kaartje is in ieder geval lekker zonnig gebleven! Leuk met die cijfers zo!
Marjan zei…
Gezellig weekend gehad, zo te lezen! Hier juist wel rustig eigenlijk, gewerkt aan een mini albumpje van Emmy.
Vind je kaartje superleuk en lekker zonnig, mooie papiertjes inderdaad! Leuk die vallende cijfers!
Mariken zei…
He, eindelijk weer even tijd om langs te komen! Tof en zonnig kaartje, past bij het weer van vandaag! Ik ben het grijze weer zo snel zat!! Leuk zijn de vallende cijfers, gaaf gedaan!!
Ellen zei…
Jullie weekend klinkt zeker als druk, maar ook als heel erg gezellig! En dat is het voornaamste :-) Lekker zonnig kaartje is dit, leuk zoals je met de cijfers gespeeld hebt.
Love the way you used the numbers! Fun birtdhay card! Glad you joined us at FMS!
Stella zei…
Ik ben al bekaf bij het lezen van jouw weekend:) Maar het was hartstikke gezellig en wat leuk dat je nichtje nu in Nederland is. Geniet er even van! Wat is je kaartje weer gaaf; leuk met die cijfers. Ik vind je uitwerking van de sketch ook zó mooi!
Larissa zei…
Dat klinkt als een heel geslaagd weekend, leuk!
Je kaartje is leuk, tof hoe die cijfers naar beneden dwarrelen.
Jen Brum zei…
This is such a great card! Love the colours and those fun numbers! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!
Rhodé zei…
Je kaart is mooi geworden. Erg leuk bedacht met die stans met schulprand en dan die cijfers zo. De kleuren zijn ook zo mooi.