Doorgaan naar hoofdcontent

Kuikentjes in de lift

De liftchallenge is weer een heel leuke deze keer, gebruik een grote tekst als eyecatcher op je kaart en breng daar decoratie op aan. Ik had meteen een idee in mijn hoofd. Hier is het niet zo'n gewoonte, maar in Hongarije worden wel veel paaskaarten verstuurd. Ik krijg dan ook ieder jaar paaspost en vind het dan wel zo leuk om een kaartje terug te sturen.


Toen ik pas deze lieve kuikentjes van Avery Elle zag, wilde ik die dan ook graag hebben voor de paaskaartjes van dit jaar. En nu wist ik ook hoe ik ze op de kaart wilde verwerken.



Het achtergrondpapier heeft spikkeltjes, niet zo goed te zien op de foto maar dat geeft wel een mooi effect.



Reacties

Je@net zei…
Wat een super schattig paaskaartje is dit, Danielle. Enig die kuikentjes!
Marjan zei…
Ja, supercute die kuikentjes! Wat een lief en vrolijk Paaskaartje! Hier in Nederland is het dacht ik niet zo gewoon om Paaskaartjes te sturen, toch? Leuk dat jij ze krijgt uit Hongarije, deze zal daar vast in de smaak vallen. Fijn dat je meedoet, Danielle!
Sarah zei…
Ik vind ze supermooi!
Ik stuur altijd een Paaskaartje naar de oma's, maar of me dit jaar gaat lukken dat weet ik niet.
Ben te druk met mijn feestje bezig...
Rhodé zei…
Leuk gemaakt! Ik had de stippeltjes gezien bij het inzoomen, hoor! Zijn de stippellijntjes op de achtergrond een stans?
Wat een lieve kaart met die leuke kuikentjes heb je voor de lift gemaakt Daniëlle. Alles past zo mooi bij elkaar. Ik maak altijd maar een paar paaskaarten maar vind het altijd wel leuk om ze te maken. Wat leuk om te lezen dat het in Hongarije weer wel gedaan wordt..paaskaarten versturen. Jouw kaart zal vast indruk maken daar :)
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
wat een leuke kaart, met die kuikentjes! En zeker als je weet dat in Hongarije veel paaskaarten verstuurd worden. Dan maak je ze echt met een doel.
Groetjes!
wat een schattige vrolijk paaskaartje...
liefs Annemarie en Merit
Wat een geweldig leuke paaskaart!! De kuikentjes zijn super schattig! Ik ben dol op die vrolijke lentekleurtjes en zou het liefst een hele berg paaskaarten maken maar geen idee wat ik er mee zou moeten. Extra leuk dus dat ze in Hongarije wel paaskaartjes sturen. Ik zou zeggen, leef je uit! Hi hi, wij genieten lekker met je mee hier!
Mariken zei…
Ze zijn zo leuk en lente achtig...paaskaartjes! Dit is echt een mooierd, die zachte kleuren, helemaal leuk!
Ellen zei…
Kijk daar houd ik nou van, grote teksten op een kaart! En dan ook nog zo leuk versierd met die schattige kuikentjes. Enige paaskaart in prachtige paastinten. Die kun je met een gerust hart naar Hongarije sturen ;-)
Cornelie zei…
Leuk juist om Paas kaartjes te sturen! Erg leuk gedaan met de kuikentjes. Die lenen zich hier goed voor. Tof en vrolijk kaartje zo! Dank je wel weer Danielle voor het meedoen!
Dora zei…
Inderdaad, super schattig die kuikentjes. Mooie gelift!!