Doorgaan naar hoofdcontent

Mixed Media date

Afgelopen donderdag heb ik zo'n leuke dag gehad! Ik was welkom bij Mariken om kennis te maken met de gelli plate. Voor ik zo'n plate ging aanschaffen leek het me fijn om eens te zien hoe dit nu precies werkt en of het iets zou zijn voor mij. Ellen kwam ook, zo leuk om die twee nu eens in het echt mee te maken! We begonnen gezellig met lattè / thee in de tuin gingen we aan de slag en begonnen aan het maken van achtergrondjes met verschillende technieken. Wat is Mariken een leuke juf, ze heeft echt fijne uitleg gegeven en ik heb een stapeltje achtergrondjes kunnen maken. Erg leuk om te doen! 


Erg leuk om te zien hoe je met verschillende technieken echt heel verschillende resultaten krijgt. Na de heerlijke lunch, weer lekker buiten, hebben we de lieve Guus en Moos wat beweging gegeven, voor ons ook goed natuurlijk ;-)

Daarna gingen we kaarten maken van de gemaakte achtergrondjes. Zo kon ik meteen laten zien thuis wat het uiteindelijke idee is, dat is echt leuk!

Dit was mijn eerste kaartje:


Ik vond het echt een erg leuke en leerzame dag, bedankt Mariken en Ellen!! We kregen van Ellen ook nog een leuk cadeautje:


Dat ik leuk vond, blijkt wel: de gelli plate is besteld en ik hoop nog vaker te kunnen daten met Ellen en Mariken :-)





Reacties

Rhodé zei…
Ik schreef net bij Mariken dat ik benieuwd was naar jouw creaties. En nu heb je net je berichtje gepost. Leuk kaartje heb je gemaakt! Gezellig om Mariken en Ellen nu in het echt te ontmoeten.
Margot zei…
Gaaf! Vind het bovenste achtergrondje erg geslaagd en je kaartje ook!
Mariken zei…
Zeker weten dat het leuk was! Wat wil je nou, met zo’n leerlinge! Daar kan ik wel wat mee! Je kaartje is prachtig, en zo tof dat je gelliplate besteld is! Ik ben heel benieuwd wat je gaat maken! Heb veel lol ermee! Liefs, xx
Je@net zei…
Klinkt als een heel gezellige én hel geslaagde dag, Danielle. Fijn.
Vind je kaartje super leuk geworden. Benieuwd wat je met de andere achtergrondjes allemaal voor moois gaat maken!
!neke zei…
Geslaagde dag en prachtige resultaten !
Marjolein zei…
Oh wauw! Wat leuk zeg. Hele mooie projectjes. En gezellig om zo lekker samen te kliederen en moois te maken.

Groeten,
Marjolein
Een gelli plate ken ik ook nog niet, maar zo te zien kun je er leuke dingen mee maken!
Sarah zei…
Super! Je kaartje is mooi.
Ik ga in de grote vakantie ook bij Mariken een workshop doen.
Omdat ik het ook eerst wil doen voor ik het zou kopen. X
Cornelie zei…
Dat is nou zo leuk van het bloggen hè. Je passie delen met elkaar, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe en andere dingen van elkaar leren. Super gezellig!
Tof zo'n dag!
Je kaartje is ook onwijs leuk! Ja Mariken heeft deze stijl goed in haar vingers!!
Ik las al over jullie gezellige dagje. Slim om eerst bij een topper als Mariken op les te gaan. ;-) Je kaart is echt super!! En helemaal fijn om zo een stapeltje achtergrondjes op voorraad te hebben. Ben benieuwd wat er nog meer langs gaat komen.
GerJanne zei…
Oh wat enig dat je bij en met hen hebt zitten kliederen met de gelliplate! Ik ben nog niet overstag, maar ik begrijp best dat je dat wel gaat als je met Mariken aan de freubel bent. Gezellig ook met Ellen erbij. Je kaart is echt prachtig geworden! Wat mooi en goed gelukt.
Heb je trouwens mijn blogpost gezien van vorige week dinsdag? Ik snap dat je mij niet bij kunt houden met reageren, hoor, maar ik was door jou geïnspireerd.....
Marjan zei…
Superleuk Danielle dat je lekker aan de slag bent gegaan met de gelliplate en dat het zo gezellig was. Je tag vind ik toppie, erg mooi geworden!!