Doorgaan naar hoofdcontent

Smile

Marjan was jarig én op vakantie. Haar kaartje stuurde ik om haar welkom thuis te heten en natuurlijk nog om te feliciteren met haar verjaardag. Ik zette er geen gefeliciteerd meer op, maar een meer algemene tekst. Ik vond het eigenlijk best lastig om een kaartje te maken met bloemen erop, want dat betekent kleuren. En 'm dan sturen naar iemand die echt zo mooi kan kleuren.... Maar ik heb het toch maar gedaan! Ik zag dat de kaart is aangekomen, dus ik kan hem nu ook hier laten zien. 


Reacties

Crealientje zei…
Prachtige kaart voor Marjan!
Mooi met de druppels erbij.
Het kleurwerk ziet er goed uit hoor.Heel leuk gedaan!
Fijne dag, liefs Crealientje.
Marjan zei…
Ik ben er heel blij mee en je kleurwerk is mooi, hoor! Dank je wel voor deze mooie kaart!
Je kaart is prachtig, fijn dat je er toch voor bent gegaan! Je hebt prachtig ingekleurd!
Mariken zei…
Prachtige kaart, heel gezellig, al die bloemen! Daar word je jarig van, ook al is ze dat al geweest!
Rosina zei…
Heel mooi kaartje is dit Daniëlle, prachtige ingekleurde bloemen..

lieve groetjes
Rosina
Sarah zei…
Super mooi! X
!neke zei…
Prachtige kaart!
Anoniem zei…
Ik snap helemaal wat je bedoeld Danielle! Daarom maak ik bijna al mijn kaartjes op voorraad anders krijg ik spontaan koudwatervrees en komt er niets meer uit mijn handen. Maar dit is zeker een kaartje waarmee je voor de dag kunt komen! Ik vind hem prachtig!!!
Ik zie dat er iets raars gebeurd met mijn reactie hierboven. Kennelijk heb ik anoniem gepost zonder iets anders te doen dan normaal. Affijn, ik was het dus ;-)
Groetjes Nicole
Mooi kaartje Daniëlle, je hebt de bloemen prachtig ingekleurd!

Groetjes, Merit en Annemarie
GerJanne zei…
Haha, ik heb Marjan op mijn kalender staan bij 7 mei. In de veronderstelling dat ik op tijd as heb ik vandaag een kaart op de bus gedaan...Nou ja, komt uit en goed hart zullen we maar zeggen.
Jouw kaart is een heel mooie! Maar ik begrijp wat je bedoelt. En het kan zo maar zijn dat er iemand hetzelfde heeft bij jou, bij en techniek die jij goed beheerst. Ach, dan denk ik: ieder zijn kwaliteiten...