Doorgaan naar hoofdcontent

10 jaar Dutch Card Lovers

Dit wordt geen heel lang berichtje. Ik zit nu achter de computer en dat is niet prettig. Ik heb een zenuwwortel ontsteking in mijn nek. Dat is pijnlijk, vooral met zitten en liggen. Het straalt uit naar mijn linkerarm. Snel even typen dus ;-) dan kan ik zo weer lekker gaan lopen. Knutselen gaat ook lastig, een kaartje moet in etappes gemaakt worden. Maar net op tijd is mijn kaartje voor het jarige Dutch Card Lovers blog klaar! De bedoeling is om een kaartje te maken volgens de sketch waarmee ze tien jaar geleden zijn begonnen.

Ik heb heel, heel, heel veel papier maar toch kan ik het af en toe niet laten een blokje te kopen. Dit blokje is zo'n voorbeeld. Het is van Simple Stories en ik vind het prachtige papiertjes. Ook het washi tape is van dezelfde lijn.


Dutch Card Lovers, gefeliciteerd met jullie jubileum en ik hoop nog veel jaren met jullie challenges mee te kunnen doen!


Reacties

Je@net zei…
Ai...dat klinkt niet fijn, Danielle. Doe het rustig aan en luister goed naar je lichaam.
Je kaartje is erg leuk geworden. Mooie papiertjes heb je ervoor gebruikt!
Sterkte met je nek! Dat klinkt inderdaad niet fijn... Je kaartje is mooi geworden! Leuk dat je meedoet bij DCL!
Marjan zei…
Je loopt er al even mee, hopelijk zal het snel verbeteren, wat vervelend! Heb je therapie?
En dan toch nog de moeite nemen een kaartje te maken voor onze challenge, heel tof! Mooi kaartje ook!Dank je wel voor het meedoen!
anja curvers zei…
Oohh wat vervelend van die nek hopelijk zal het snel verbeteren. Heel erg mooi dat kaartje, mooie kleuren ook. Bedankt voor je deelname aan DCL.
Margot zei…
Mooi! Prachtige papiertjes! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers. En natuurlijk veel beterschap.
Sarah zei…
Mooi die kleuren.
Dat klinkt pijnlijk! Verzorg je!
GerJanne zei…
He jakkie, dat klinkt niet fijn. En je hebt zittend werk toch? Of ben je ziek gemeld? Lopend werken lijkt me lastig...
Je kaartje is super. Dat papier is geweldig. Ik heb het gepresteerd om van de week een leuk blokje niet te kopen..... dat kwam door Peter die erbij was. Hij keek ernaar en zei: "nog méér papier?" En toen heb ik het teruggelegd. omdat ik toen in gedachten mijn papiervoorraad zag... goed he?
Rhodé zei…
He bah, wat vervelend voor je! Hopelijk komt er snel verbetering. Dit is wel heel naar!
Leuk dat je ook aan de slag bent gegaan voor DCL. Je papiertjes zien er mooi uit. Ik ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat maken!
Cornelie zei…
Hier ook ...veel papiertjes en toch af en toe zwichten haha en Simple Stories heeft altijd zulke mooie papiertjes, snap het helemaal! Lekker fris kaartje is het geworden.
Wat naar dat je zo loopt te sukkelen en dat je in je doen belemmerd wordt. Sterkte ermee en ik hoop da het snel weer beter gaat!
Jhee dat klinkt heel vervelend allemaal. Lijkt me erg frustrerend om vanalles te willen doen en dat je lichaam dan niet meewerkt. Ook slapen zal lastig gaan. Des te knapper dat je toch een kaartje hebt weten te maken met deze al niet gemakkelijke schets. Super leuk met dit lieve papier! Ik hoop dat je snel opknapt!! Lieve groetjes uit Frankrijk!
Dat klinkt pijnlijk Daniëlle, hopelijk knap je snel op. Je kaart is mooi, lekker fris van uitstraling vind ik. Beterschap.
Lieve groetjes Miranda