Doorgaan naar hoofdcontent

Happy Birthday

Allereerst bedankt voor de beterschapswensen. Ik kreeg zelfs een kaartje opgestuurd, hoe lief! Bedankt Cornelie :-) Gisteren weer bij de fysio geweest. Het wordt een langdurig proces, het is hoogstwaarschijnlijk een nekhernia en daar kan ik nog wel even last van houden. Het gaat wel al wat beter maar slapen blijft lastig. Ook teveel zitten levert klachten op. Dat doe ik dus ook maar niet. Reageren bij jullie is ook niet altijd handig, ik kan bijvoorbeeld lastig met mijn linkerhand mijn telefoon vasthouden.... Dus sorry daarvoor ;-)

Afgelopen week was Nelleke jarig en natuurlijk ging er wel een kaartje haar kant op. Ik zag bij de nieuwe release van My Favorite Things deze mooie bloemen, maar dacht ach ik heb al zoveel bloemen.... Toen ik bij Hobbycompleet de Duif zag dat MFT met 40% korting werd verkocht inclusief de nieuwe release, heb ik ze toch besteld. Want bloemen heb je nooit teveel, toch?


Het was me even te warm buiten, dus binnen even afkoelen. De pastasalade voor vanavond staat al in de koelkast, alle was is weggewerkt dus ik hoef niets meer te doen vandaag. Heerlijk! Geniet nog van het weekend!

Reacties

Wat een leuke fleurige kaart heb je voor Nelleke gemaakt Daniëlle en bloemen komen altijd van pas. Leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt. Geniet straks van je salade en beterschap voor je nek.
Lieve groetjes Miranda
Wat balen, hopelijk gaat je gezondheid snel weer de goede kant op! Warm is het idd, pff, binnen is het vandaag een stuk beter vertoeven dan buiten! Hele gave kaart geworden, de letters in het midden zijn erg leuk!
Jolanda zei…
Heel veel sterkte! klinkt allemaal niet leuk. Jouw kaartje is wel heel erg leuk geworden.
Rhodé zei…
Ah, jij hebt ze, die mooie bloemen van MFT! Lekker fleurig kaartje heb je ermee gemaakt! Vervelend dat het herstel zoveel tijd in gaat nemen... sterkte ermee!
Rosina zei…
Een heel mooi kaartje heb je voor Nelleke haar verjaardag gemaakt Daniëlle,inderdaad prachtige bloemen erop...Ik wens een heel voorspoedig herstel van je nekhernia..doe het maar rustig aan hoor des te eerder worden de klachten minder...

groetjes Rosina
GerJanne zei…
Oh wauw, deze zal ze wel heel gaaf vinden denk ik! Het is zo fris en mooi met die kleuren en bloemen. En ik vind dat je jezelf mag verwennen hoor! Zeker nu!! Wel fijn dat het iets beter gaat, maar je moet dus wel geduld oefenen.... Sterkte!
Je@net zei…
Jeetje...wat vervelend allemaal, Danielle. Zeker als het langere tijd gaat duren, ik wens je dan ook heel veel sterkte. Luister goed naar je lichaam en zorg goed voor jezelf.
Vind je kaart super mooi geworden. Fijn dat je toch wat afleiding probeert te vinden in het freubelen.
Nog een fijn weekend gewenst!
Marjan zei…
Wat een prachtige kaart!!
Een nekhernia is niet fijn, dat weet ik omdat mijn man er drie had boven elkaar. Aan de middelste is hij geopereerd en met veel fysio is hij geholpen. Gelukkig is het nu stabiel. Ik hoop voor jou dat de fysio jou ook zal helpen!
Ai een nekhernia, dat is wel heel erg vervelend voor je. Zeker als je ook niet kan slapen. Rustig aan maar overdag dan en je goed laten verwennen!
Je kaartje is prachtig! De frisse kleuren en mooie bloemen, ik houd er van! Ik was ook aan het twijfelen over deze set, maar net als jij heb ik al het nodige aan bloemen. Ze lijken erg op een aantal sets die ik al heb. Misschien vind ik ze daarom zo mooi. Wist niet dat De Duif MFT in de uitverkoop had. Ga snel even kijken, bedankt voor de tip en sterkte!