Doorgaan naar hoofdcontent

Bloemen in de lift

Een heel leuke uitdaging weer bij het Liftchallenge blog. Vanochtend om half zes was ik al uit bed, dus maar even aan de knutsel! Stempeltjes gezocht en leuke kleurtjes inkt, ik was helemaal blij met het resultaat. Tot ik het mask ging verwijderen.... Ik had sommige stempels twee keer afgedrukt en de cirkel was niet mooi strak. Het leek wel of de inkt een beetje onder het mask was gelopen. Ik zat buiten even te lezen en kreeg ineens een "eureka" momentje. Waarom geen frame maken waar die niet strakke rand onder valt! Zo gezegd, zo gedaan en mijn kaartje gered ;-) Fijne zondag nog, fijn dat het een beetje waait vandaag, zo is het iets beter te doen dan gisteren!





Reacties

GerJanne zei…
Hahaha, slimmerd! Heel goed opgelost! Het is een hardstikke mooie liftkaart geworden. Lekker felle kleuren en toch ook een rustige uitstraling. In balans dus.
Sterkte vandaag weer. En die wind is een verademing!
Marjan zei…
Slim opgelost inderdaad! Heel mooie lift in mooie, warme kleuren, helemaal zomer!
Ja, gisteren was weer erg warm, van mij hoeft het ook niet, hoor.
Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!
Rhodé zei…
Slim om je project even weg te leggen. Je bent nu wel tot een goede oplossing gekomen en je kaart is echte en plaatje. Lekker heldere kleuren heb je gekozen.
Ik ben ook erg blij dat het wat minder warm is dan gisteren. Ik hoop dat er zo nog wat bewolking komt, zodat ik alles nog eens even open kan zetten en het door kan waaien. Dan kan het binnen ook wat afkoelen.
!neke zei…
Goed opgelost ! En met een prachtig resultaat !
Groeten Ineke
Haha, leuk opgelost! Erg leuke kaart geworden!
Sarah zei…
Super mooie kaart!
Heel tof! Ik word er blij van!
Je@net zei…
Goed opgelost, Danielle. Vind je kaart echt super mooi geworden!
een leuke, zonnige kaart, past helemaal bij dit weer
grtjs,martina
Ik heb vandaag ook deze challenge gedaan en had precies hetzelfde! Er was allemaal inkt door mijn mask heen gelekt en ik baalde enorm maar ben net als jij ook met een oplossing gekomen. Je kaartje is echt super! Mooi die tekst eronder. Best een klus hè al dat maskeren!
Wij zijn eergisteren terug gekomen uit Frankrijk waar het 42 graden was, die 32 hier in Nederland zijn dan heerlijk koel!
Cornelie zei…
Mooi geworden hoor! Ook je kleur gebruik! Het lettertype van 'birthday' vind ik ook heel tof! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!