Doorgaan naar hoofdcontent

40 jaar getrouwd in de lift

Een tweede kaartje vandaag, dat krijg je met "nippertjeswerk" voor een challenge. De liftchallenge sluit vandaag en ik wilde nog graag meedoen. Een oom en tante van Vincent zijn veertig jaar getrouwd, daar wilde ik een kaartje voor maken. Die twee dus gecombineerd in dit kaartje:


Het was weer een leuke opdracht, jammer dat ik niet al eerder tijd had.... Ik werk bij een bedrijf dat medische hulpmiddelen verkoopt, zoals jassen, mondmaskers en desinfecterende handgel. Jullie zullen begrijpen dat het topdrukte is bij ons.... Dat zorgt voor wat langere dagen en daardoor weinig zin en tijd om 's avonds nog te knutselen. Maar het is weer gelukt!

Challenges: Liftchallenge #147

Reacties

O dan hebben jullie zeker topdrukte op het werk. De tijd vliegt ook maar door, het lijkt wel of het steeds sneller gaat. Ik vind dat je de opdracht van de liftchallenge heel mooI en fleurig uitgevoerd hebt. Leuk om het zo met bloemen te doen en heel geschikt voor een 40-jarige trouwdag.
Lieve groetjes Miranda
Marjan zei…
Ja, dat snap ik ook, al snap ik niet dat er zo massaal mondkapjes en handgel ingekocht worden.
Je kaart is mooi geworden, deze stempel is er prima voor! De tekst is zo ook mooi ingekaderd. Fijn dat je nog tijd vond om met ons mee te liften en alvast een mooi weekend!
Je@net zei…
Wat een mooie kaart heb je met deze techniek gemaakt, Danielle.
En ik kan me voorstellen dat het momenteel super druk is op je werk!
Rhodé zei…
Prachtige kaart! Heel geschikt voor zo'n jubileum. Succes op je werk met al die drukte. Dat zal nog wel even duren, vrees ik!
GerJanne zei…
Oh nee, dat wist ik niet! Dan lopen jullie vast en zeker te rennen op het werk! Dan begrijp ik dat je 's avonds liever met de benen om hoog zit dan dat je aan de freubel gaat.
Je kaart is heel mooi geworden! Elke stempel leent zich er wel voor, maar de een beter dan de ander. En leuk te zien dat jij soms ook juffrouw Nippertje heet!
Prachtig kaartje! Heel erg mooi met de cirkels! Dat zal idd wel topdrukte zijn, zal nog wel even duren denk ik ook! Fijn weekeind, groetjes Linda
Cornelie zei…
Wat een gekte niet?! En jullie maar rennen. Snap dat je savonds geen puf meer hebt. Leuk dat je nog een gaat je vond voor onze challenge. Leuke en mooie lift met de bloemem. Dank je wel!
Cornelie zei…
Je pakje is binnen. Ga het braaf morgen pas open maken...spannend ;-)
Wat een mooie uitwerking van de lift Danielle! Heel erg gaaf!