Doorgaan naar hoofdcontent

Gastdesigner Dutch Card Lovers

Op deze toch wat vreemde zondag, waarop zulke ingrijpende maatregelen bekend zijn gemaakt, ben ik gastdesigner bij de Dutch Card Lovers. Omdat ik challenge #325 had gewonnen, kreeg ik deze kans. Die grijp ik natuurlijk met beide handen aan, leuk!

De challenge is deze keer een kaartje maken naar aanleiding van deze inspiratiefoto:


Voor mij horen tulpen bij de lente, ik hou ervan! Ik heb dan ook tulpen op mijn kaart gebruikt. De achtergrond is een stans van the Stamp Market, die heb ik al een tijdje maar nog niet gebruikt.... te erg eigenlijk. Hij is mooi, maar het netjes opplakken viel me nog niet mee.


Het weer is gelukkig al wat beter dan de afgelopen weken, met het zonnetje erbij is het al best een beetje lente buiten. Doe dan ook gezellig mee met deze challenge van de Dutch Card Lovers, je hebt de tijd tot en met vrijdag 27 maart, 18.00 uur.


Reacties

Je@net zei…
Mooie frisse lentekaart, Danielle!
Marjan zei…
Nou, je hebt die zo mooi opgeplakt dat ik dacht dat het embossing was ;) Heel erg mooie bijdrage als GD Danielle, dank je wel!
Rosina zei…
Dat is een schitterend lentekaartje wat je als gastdesigner gemaakt Daniëlle
Zo mooi die tulpen erop...en die embossing erachter geeft een mooi speels effect..
groetjes Rosina
Wat een prachtkaart heb je gemaakt Danielle!! Heel mooi met die stans erachter, het geeft de kaart echt iets extra's. En ja, wat zijn het rare tijden hè. Ik had me enorm verheugd op AS maar hoop vooral dat er niemand echt heel ziek wordt van dit stomme virus. Pas goed op jezelf en de mensen om je heen..
GerJanne zei…
Oh wauw wat een prachtige kaart weer! Die stans op de achtergrond is super. Ik dacht eerst dat het een embossingfolder was. zo netjes geplakt ;-)
Het is een bijzondere tijd...kun jij thuis werken? Onze agenda/kalender is plots heel leeg, zo raar. Geen vergaderingen, geen sport, geen vrijwilligerswerk.... voelt als heel veel tijd!
Wat een ontzettend mooi kaartje! Heel mooi de bloemen tegen de geembossde achtergrond! Groetjes Linda
Ellen zei…
Wat een heerlijke vrolijke lentekaart Danielle. Mooie achtergrond ook!
Dank je wel voor je deelname aan het design team van DCL deze week.
Groetjes Ellen
Rhodé zei…
Prachtige kaart, Daniëlle! Die bloemen zijn echt mooi. En wat vrolijkheid kunnen we inderdaad goed gebruiken in deze tijd!
Ellen zei…
Ja, het zijn gekke tijden! Niet te geloven wat er allemaal gebeurt. Jouw mooie tulpenkaart helpt om alles weer wat zonniger te zien :-)