Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #9

Een echte uitdaging dit keer, Rhodé heeft bedacht dat we vandaag de rode hartjes gaan gebruiken. En dat betekent al snel een shakerkaartje. Niet mijn specialiteit zullen we maar zeggen, hoewel ik ze altijd erg leuk vind. Met de shaker pouches van MFT is het al iets simpeler, die heb ik dan ook gebruikt. Een wat rustiger papiertje uit het pakket op de voorgrond en achter de shaker een hartjespapiertje. Een toepasselijk tekstje erbij en het kaartje was klaar!!


Kijken jullie mee bij Rhodé, ik ben heel benieuwd of zij ook gaat shaken vandaag!

Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke shakercard heb je ervan gemaakt, Danielle!
Wat zijn ze handig hè deze pouches! Scheelt een hoop gedoe en het resultaat is altijd heel netjes. Ik vind je shakende hartjes helemaal leuk, wie wordt daar nu niet blij van?!
Wat leuk al die hartjes die kunnen shaken Daniëlle. Helemaal in de kleur van de liefde en lekker vrolijk als geheel.
Lieve groetjes Miranda
Rhodé zei…
Wat een prachtig kaartje, Daniëlle! Dat de kleur van boven naar beneden lichter wordt is ook erg mooi. En wat leuk dat je een tekstje van 'happy birthday' hebt dat erbij past!
Nu vol spanning op het nieuwe pakketje wachten;)