Doorgaan naar hoofdcontent

Cheers!

Ik begin even met leuk nieuws, het kaartje dat ik vorige week liet zien was het winnende kaartje bij de Liftchallenge! Zo leuk!

Vandaag eindigt de challenge die Nicole bedacht bij de Dutch Card Lovers. Mijn kaartje dat ik voor Nicole maakte wilde ik eigenlijk inzenden, maar die ging pas gisteren op de post dus de kans is groot dat ze hem vandaag niet heeft gekregen. Dus show ik een kaartje dat ik ook maakte met de challenge in gedachte. Mijn collega werd van de week 50 jaar, ik kocht voor haar 50 tulpen (haar lievelingsbloemen) en heb die, met dit kaartje op haar bureau gezet. Ze vond het superleuk!


Nu lekker van een extra lang weekend genieten, na die drukke weken is dat meer dan welkom! We kunnen misschien wat minder dan anders, maar voor mij is dat nu niet zo erg. Lekker relaxen, dat gaat thuis prima!


Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Danielle.
En geniet van je vrije dagen!
Marjan zei…
Superleuke kaart voor je collega! En wat een mooie attentie samen met de tulpen, ze boft maar met jou. Fijn dat je meedoet met DCL!
Wat een superleuk kaartje! Ik moest zo lachen om het tekstje!! Ook de bubbels in de glaasjes en het vuurwerk maken je kaartje helemaal feestelijk! Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig naar mijn verjaardagskaart.. ga morgen onder de brievenbus liggen ;-)
Bedankt voor het meedoen met DCL!
Wat een leuk kaartje voor je collega! Die zal vast goed ontvangen zijn. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!
Diny zei…
Wow....wat heb je een prachtig kaartje gemaakt Danielle!
En wat leuk dat je gewonnen hebt bij de Liftchallenge....echt verdient hoor....dat was ook al zo'n prachtige kaart!
Geniet van je paasweekend,
Diny
GerJanne zei…
Wat lief zeg, dat je 50 tulpen hebt neergezet. En je kaart is super... Ik heb het er op gewaagd met mijn kaart voor Nicole. Maar wel woensdag op de bus gedaan, voor de zekerheid...
Ellen zei…
Jij hebt je collega goed verwend! 50 tulpen en deze gave kaart, hartstikke leuk. Gezellige paasdagen, geniet van de rust en blijf gezond!
Sarah zei…
Mooie feestelijke kaart. Dat moet mooie gestaan hebben bij 50 tulpen!
Rhodé zei…
Toffe kaart! En wat lief: 50 tulpen voor je collega! Rust lekker uit dit weekend. Je hebt het verdiend!
Cornelie zei…
Leuk je kaartje! En wat tof dat je dat voor je collega deed! Wat hebben we toch een heerlijke hobby!
Wat een leuke feestelijke kaart heb je voor je collega gemaakt Daniëlle. Dat is zeker een leuk begin van de werkdag en fleurig met zo'n grote bos tulpen erbij. Attent..
Lieve groetjes Miranda