Doorgaan naar hoofdcontent

Voor Marjan in de lift!

Marjan werd 65 jaar en wat is er leuker om een kaartje voor haar te combineren met de lopende liftchallenge. De kaart heeft er wat langer over gedaan dan ik had gehoopt, maar is gelukkig toch nog aangekomen bij Marjan! 



Het washitape heb ik gekocht op Borkum vorig jaar, daar waren we aan het fietsen en terwijl de hele dag regen was voorspeld scheen juist de zon. Geen zonnebrand bij, dus naar de plaatselijke drogist en daar lag dit mooie tape. Koper met grijs/zwart en roze. Ik vond het zo mooi, die moest mee! Het gedeeltelijk embossen deed ik met een stippen embossing folder, past leuk bij het stippen tape en de cirkel waarin de leeftijd van Marjan kwam!


Ook aan de binnenkant nog wat overgebleven strookjes, dat maakt het nog meer af. 


Reacties

Marjan zei…
Hij is er !! Heel gaaf, wat een mooi kaartje en wat een leuk tape! De embossing ook goed gelukt. Fijn dat je meedoet aan de Liftchallenge en een knuffel voor jou voor het sturen van je gave kaartje!
Diny zei…
Wat heb je een prachtige kaart voor Marjan gemaakt Danielle!
Je hebt wel hele leuke tape gebruikt!
Groetjes Diny
!neke zei…
Super mooie kaart voor Marjan !
Kaartenkraam zei…
Die tape is inderdaad prachtig en je kaart ook!

groetjes van Ank
Cornelie zei…
Leuk van die onverwachte schatten die je tegenkomt, dat zijn vaak de beste aankopen!
Ik vind je lift super mooi geworden en ik weet zeker Marjan ook! Klopt allemaal. Erg mooi gemaakt. Dank je wel weer voor het meedoen Daniëlle!
Rhodé zei…
Oh, dit is echt een beauty! Echt helemaal af! Daar is Marjan vast heel erg blij mee!
Je@net zei…
Wat een mooie kaart heb je voor Marjan gemaakt, Danielle!
GerJanne zei…
Grappig dat je dan bij de drogist washitape vindt! EN het is ook nog prachtig washitape. Je kaart is heel mooi. Ik denk dat washitape op zo'n kaart echt het verschil maakt.
Wat een leuk kaartje geworden! Heel mooi in deze kleuren! Groetjes Linda
Dit is echt een prachtige lift Danielle!! De washi is inderdaad gaaf. Ik heb ooit papier in deze kleurtjes gehad uit een cardkit van SSS en echt tot het laatste snippertje gebruikt. (en dat gebeurd mij niet vaak!) Ook het embossen is goed gelukt, en dan ook nog de binnenkant versierd, dat maakt hem helemaal af. Heel tof kaartje voor Marjan.