Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #10

Vrijdag alweer.... En de eerste vrijdag van de maand, dat betekend tijd voor een nieuw Swap berichtje met Rhodé! Ik mocht weer een nieuw pakketje samenstellen en ging voor het Golden Honey Designer papier van Stampin'Up, aangevuld met bijtjes en bloemetjes uit de bijpassende stempelset. Ik heb de foto van Rhodé geleend, want ik had er zelf geen gemaakt.....


Ik zag een heel lief oproepje om een kaart te sturen aan een man die binnenkort tachtig wordt, dit nu niet kan vieren en daar moeite mee heeft. Omdat mijn vader ook deze maand tachtig wordt en zijn feestje ook niet door kan gaan helaas, vond ik meteen dat deze meneer een mooie kaart verdiend. Ik combineerde het met de Liftchallenge. En dat resulteerde in deze kaart:





Ik hoop dat het de verjaardag van de 80-jarige toch een beetje op kan vrolijken! Kijken jullie mee bij Rhodé??

Challenges: Liftchallenge #148 Lift deze kaart:




Reacties

Je@net zei…
Eén van mijn favo sets en wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt, Danielle. Zeker weten dat deze lieve kaart de jarige een beetje zal opvrolijken op zijn verjaardag!
Rhodé zei…
Wat is jouw liftkaart mooi geworden! Echt een topper! Zo heeft de 80-jarige toch iets speciaals. En volgens mij heb jij de bijtjes op dezelfde manier als mij een goud kleurtje gegeven!
Wat een schitterende kaart heb je met dit papier gemaakt!!
Hebben het zelf ook maar vind het nog steeds moeilijk te combineren.
Maar jij weet er wel raad mee..
Liefs Annemarie en Merit
Je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt! Heel mooi geworden! Groetjes Linda
Marjan zei…
Wat een mooie lift Danielle! En hoe onwijs lief om deze meneer blij te willen maken! Dat gaat je zeker lukken! Dank je wel voor het meedoen met de Lifchallenge!
Wouw bij jou ook al zo een pracht van een kaart! Die meneer gaat zich heel erg jarig voelen denk ik zo!! Het pakket wat je hebt samengesteld is ook heel erg leuk, ik ben benieuwd wat we nog meer gaan zien..
Wauw wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Chique papier en mooi met die grote tekst. Het model van de liftchallenge laat het mooie dessin-papier goed tot zijn recht komen vind ik. Ik denk dat je de jarige mijnheer heel blij maakt Daniëlle.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Wat een schitterende kaart! Ik vind het papier geweldig en die bijtjes erbij, met de honingraat..zo perfect, past allemaal bij elkaar! Dat zal de 80 jarige heel mooi gevonden hebben!
Cornelie zei…
Onwijs mooi! Ik heb een zwak voor bijtjes ;-)
Super mooi gemaakt en wat een lief gebaar van jou!
Ik woon achter mijn ouders 81 en 84 jaar. Morgen gaan we buiten koffie drinken. Voor hun er even uit, andere praat en genieten van de zon, op gepaste afstand uiteraard. Dat hebben mensen van deze leeftijd echt even nodig!!
Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!