Doorgaan naar hoofdcontent

Stempel op reis #14 Mama Elephant Pandamonium

 De titel Stempel op reis #14 voelt een beetje vreemd voor mij.... Het is voor mij namelijk mijn eerste Stempel op reis blog bericht. Vanaf deze keer mag ik meereizen met Nicole, Ellen, Mariken en Jolanda. Super leuk!! Bedankt dames dat ik hier deel van mag uitmaken. De eerste set die ik toegestuurd kreeg kwam van Nicole, Pandamonium van Mama Elephant. Ik maakte niet èèn maar twee kaartjes met deze leuke set! 


Ik ben nu heel benieuwd naar de kaartjes van mijn Stempel op reis teamgenootjes. Gezellig als jullie ook meekijken bij:

Nicole

Ellen

Mariken

Jolanda

Reacties

Jolanda zei…
Gezellig dat je met ons mee op reis gaat!😃 Je kaarten zijn lief en vrolijk geworden echt super leuk.
Mariken zei…
Hartstikke gezellig dat je bent aangeschoven bij ons reisgezelschap! En je kaartjes zijn zo tof, leuk die gekleurde accenten bij de zwart witte panda’s! Fijne dag, lekker hot!💦😅💦
Rhodé zei…
Superleuk dat je meedoet met de 'stempel op reis'. En je maakt direct een mooie start met twee kaarten. Het subtiele regenboograndje op je eerste kaart geeft een leuk accent
Zo leuk dat je meedoet! En meteen met niet één maar twee kaartjes! Ze zijn super!! Zo leuk om weer extra inspiratie met deze set te hebben!
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
wat leuk dat de stempel ook jou aandoet op reis! En het is een heel leuke set. Je kaartjes zijn er superleuk mee! De eerste vind ik heel geinig en mooi die rand erin! De tweede is gewoon schattig!
Ellen zei…
Hè hè, eindelijk tijd om even langs te komen, zonder dat het zweet van m'n lijf gutst ;-) En ook eindelijk mijn stempel-op-reis blogberichtje online gezet. Met behoorlijk wat vertraging, dat wel (bloos bloos). En dat terwijl jij voor het eerst mee doet. Wat moet je wel niet van mij denken, hihi. Jouw start is in ieder geval super! Wat een leuke kaartjes! Vooral de tweede vind ik geweldig. Die zwart-witte panda's en dan al die gekleurde lampionnetjes, top. Supergaaf trouwens dat je voortaan met ons mee reist!