Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #14

Vandaag is het weer tijd voor een swap berichtje! Het tweede bericht met het leuke donut pakketje. De bijbehorende opdracht voor deze keer was "maak een kaartje met sketch #334 van MFT. Een heel leuke sketch! En met de papiertjes uit het blokje dat in het pakketje zat, is het dit kaartje geworden:

Afgewerkt met bloemen uit twee verschillende sets van MFT. De tekst is van Altenew. 
Hier nog de afbeelding van de sketch:

Natuurlijk ga ik bij Rhodé kijken wat zij heeft gemaakt! Genieten jullie van de hitte, of vinden jullie het een beetje teveel van het goede? Ik heb nu een weekje vrij en het "dwingt" wel een beetje tot rustig aan doen ;-)

Reacties

Rhodé zei…
Wat is ie leuk geworden! Heel knap dat je bijpassende bloemen bij het DP hebt weten te stempelen. Het is echt een mooi geheel geworden.
Ik had ook liever iets minder heet weer gehad. Ik had graag nog wat meer gefietst in deze vakantie. Maar nu we veel thuis zijn heb ik wel lekker veel knutseltijd. Heerlijk!
Prachtig kaartje! Heerlijk de vrolijke kleuren! Groetjes Linda
Wat een gezellig bloemenkaartje! Leuke schets ook. Ik had ooit het idee om alle MFT schetsen vanaf nummer 1 te gaan maken maar ja, dat is er nog steeds niet van gekomen. Daarom is het ook zo leuk om elkaar uit te dagen met dit soort opdrachtjes. Ik kijk alweer uit naar jullie volgende Swap. Geniet van je vrije week, rustig aan met deze hitte!
Wat een vrolijk kaartje, heel leuk!! Schattig papier is dit zeg!

Groetjes, Merit en Annemarie
Wat een leuke fleurige kaart Daniëlle. Je gestempelde bloemen passen perfect bij het dessin-papier. Mooie kleurtjes ook. Geniet van je vakantie.
Lieve groetjes Miranda