Doorgaan naar hoofdcontent

Herfst in de lift

 Voor de Liftchallenge is de opdracht deze keer het maken van een easelcard. Super leuk! Ik ging aan de slag met allerlei herfstmaterialen. Want of we het leuk vinden of niet, voor we het weten is het zover.... ik vind persoonlijk de herfst een fijn seizoen, al ben ik niet weg van regen ;-) 


De grootste uitdaging is nog het maken van een mooie foto.... daarom ook een foto vanaf de zijkant, zodat je het achtergrond papiertje beter ziet. 


En ook de achterkant kreeg nog een kleine versiering. 



Reacties

Marjolein zei…
Superleuk! Mooi gemaakt
Crealientje zei…
Mooie herfst easelkaart!
Leuke stempels gebruikt.
Ook de versiering op de achterkant is net weer iets extra's, heel leuk!
Lieve groetjes Crealientje.
Je@net zei…
Wat en super leuke kaart heb je gemaakt!
Rhodé zei…
Oh, deze is leuk! Heerlijk herfstachtig. En wat een goed idee om ook iets op de achterkant te doen.
Ondertussen ben ik natuurlijk heel benieuwd naar je pakketje. Ik lig achter de brievenbus;)
GerJanne zei…
Wat een leuke lift! De herfstkleuren zijn altijd zo prachtig, ook van het papier. EN als het waait en de bladeren dwarrelen naar beneden.... ik houd er ook van!
Toffe binnenkant!
Marjan zei…
Heel leuk, Danielle! Het vosje is erg schattig in zijn herfst trui. En de herfst is duidelijk op je kaart met de vallende blaadjes.
Net als jij houd ik ook van de herfst met zijn mooie kleuren en niet van al die regen. We gaan het zien ....
Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!
Cornelie zei…
Heel erg leuk je easle card!! Tof met alle herfst elementjes. Ik vind de herfst leuk met kaarten maken....buiten vind ik de kleuren mooi...maar de regen, wind enzo vind ik maar niets ;-) Ach ieder seizoen heeft zijn voor en tegen hoor!
Toffe uitwerking en super leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!
Ik ben thuis en heb weer wifi... kan dus fijn weer even wat blogs gaan kijken. Je kaartje is echt super! Zowel het modelletje als die heerlijke herfstkleuren. Ik houd ook niet van regen maar wel heel erg van deze kleuren. Leuk ook dat je alle kanten van de kaart versiert hebt, zo raak je niet uitgekeken!