Doorgaan naar hoofdcontent

Sending a Holiday Hi

 Ik heb een kaartje gemaakt voor de My Favorite Things 2020 Card Design Superstar Contest in de categorie Clean and Simple Genius. Niet dat ik mezelf nu echt zie als een Genius, maar ik doe toch graag mee ;-)

Het is mijn eerste kaartje met de stempelset Joyous Holidays. Ik heb het gecombineerd met allerlei andere MFT producten. De sterretjes komen uit een Blueprint Builder set en de tekst heb ik gestempeld op een bannertje uit de Stitched Sentiment Strips set.




Reacties

Rhodé zei…
Leuk dat jij ook meedoet! Door je achtergrond echt wit te laten komen je afbeeldingen mooi naar voren. Ik ben wel benieuwd of het gelukt is om het sterretje in de boom te hangen of dat hij van het laddertje gevallen is voor hij het op kon hangen;)
Ik geniet heerlijk van je swap-pakket! Al twee kaartjes gemaakt en heel veel zin om weer iets leuks te maken met de supertoffe spulletjes.
Diny zei…
Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt....pas maar op dat de kerstman niet van de ladder valt!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
toen ik naar je kaartje keek, zag ik echt bijna beweging in je kaart, alsof het niet lang duurt voor de kerstman omvalt. Zo grappig gedaan. Je kunt er zo een heel verhaal bij vertellen.
Marjan zei…
Wat een gave kaart, leuk die sneeuwheuvels! Die kerstman neemt inderdaad wel risico's! :)
Een hele leuke kaart en de kleuren steken zo mooi af tegen het wit. Dat vogeltje zit hoog en droog maar volgens mij gaat de kerstman zo een duik in de kerstboom nemen hihi.
Lieve groetjes Miranda
Dora zei…
Gave kaart gemaakt.
Sarah zei…
Zo leuk! Die kerstman waagt het er wel op, maar hij blijft lachen!
Toffe kaart