Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #15

 Het is een cliché maar zo waar, wat vliegt de tijd!! Het is alweer september.... Tijd voor ons laatste berichtje met het pakketje dat Rhodé verzorgde. Ik kreeg een half papierblokje in het pakketje en de opdracht was: maak een kaartje met je favoriete papiertje uit het blokje. Mijn favoriete papiertje, die viel me meteen op, is die met de cactusjes. Ik heb een zwak voor cactussen en vetplanten, heb er verschillende thuis. Ik heb ook een tijd geleden de leuke cactus stempels van My Favorite Things aangeschaft, en die zaten nog ongebruikt in de verpakking. Dat kan natuurlijk niet, dus hup aan de slag ermee!

Dit is mijn kaartje geworden:


Met het donkere weer lijkt het roze heel anders dan in het echt.... Ik ben benieuwd naar het favoriete papiertje van Rhodé, leuk als jullie ook een kijkje nemen op haar blog!



Reacties

Prachtig kaartje, met wel een hele leuke cactus! Groetjes Linda
Je@net zei…
Wat een leuk kaartje, Danielle. Papiertjes en stempel passen perfect bij elkaar!
Rhodé zei…
Je hebt een leuk papiertje uitgekozen! Heel leuk om te gebruiken bij je nieuwe cactusstempels. Die heb je trouwens heel mooi gekleurd. Die enameldots zijn geven een leuke toevoeging. Misschien moet ik die ook maar eens aan mijn knutselspullen toevoegen...
Marjan zei…
Kom net bij Rhodé vandaan, jouw kaart is ook al zo leuk met dit vrolijke papier! Superleuk cactusje (ik houd ook van vetplanten en cactussen) !
GerJanne zei…
Wat een enig kaartje met het o zo leuke stempeltje! Dat je ze nog niet eerder had gebruikt.... ik denk dat we er binnenkort nog wel meer kaartjes mee zullen zien. Fijn weekend!
Sarah zei…
O! Danielle dit is ook leuk, daar wordt je gelijk vrolijk van!
Kaartenkraam zei…
Mooi kaartje met de leuke cactusstempel en het leuke cactuspapier!

groetjes van Ank
Cornelie zei…
Ik wilde natuurlijk ook even zien wat jouw favoriete papiertje is.Leuk! met die cactusjes. Helemaal als jij van die schattige stempeltjes erbij hebt!
Leuk kaartje!